Paganfest

Geheel willekeurig
Plaats reactie
Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Paganfest

Bericht door Skallarkald » 07-04-2008 09:59

Well on request
was afgelopen donderdag met vinie naar paganfest, eerst hebben we half nederland doorgereid in crappy kut treinen, in het zuiden hebben ze echt de jaren 70 treinen van hier, geen comfort at all. Aangekomen in tilburg hebben we ons eerst te goed gedaan aan een pizza. alvorens ons naar de 013 te begeven.
daar aangekomen werkte de garderobe zo kut dat we er een flinke tijd hebben staan wachten, en ik het gehele optreden van eluveitie heb gemist GVD, did I upset the gods to deserve this.
Daarna kwam TYR, ik kan je vertellen, het was vrij soft, en niet echt boeiend. waren gelukkig wat leipe mensen in de crowd met wie we nog wat lol kionden maken en "dansen"
Moonsorrow was cker vet, vrij strakke muziek, goed voor een mooie pit, en wie beukte de grootste dikste viking omver :lol: :lol: , m,aargoed meteen maar ff overeind geholpen, hij zag er de humor wel van in.
Korpiklaani, was dik vet, soort "Humpa pit" zoals bij Turisas, de muziek is erg melo en giga vrolijk, de band leden zijn ook erg in feeststemming, en dansen vrolijk over het podium, maar moet zeggen dat Turisas toch echt beter was. Maar was cker een geinige pit
en tot Slot Ensiferum, had nu wel weer genoeg van de pit, en ging vooraan staan, alle nummers kluidkeels mee gecrowld. ze begonnen natuurlijk met ad victorum. gevolgd door IRON. verder heb ik in wille keurige volgorde token of time, treachereus gods, lai lai hei, dragonhead, guardians of fate, one more magic potion, athi victory songs en white storm langs horen komen. + een metal medly van verschillende metal bands, geeindigd met the trooper van Iron Maiden. op het eind speelde ze nog ons Astrum nummer, Blood is the prince of all glory, die ik uiteraard heemaal heb mee geschreeuwt on danks me onderhand verotte strot. ener werd geindigdt met Batlle song
Na het concert begaven we ons naar de crappy garderobe, waar me tas uit de mauw van me jas was gevallen, en pleite was, daar ging me rantsen voor de terug weg, en me favo paarse borstel. :twisted:. Maargoed we wisten gelukkig de laatste trein te pakken, en naar alkmaar terug te reizen. We zijn die dag 7 keer op vervoersbeijzen gecontroleerd, en de laatste conducteur zij dat er wat schminck o[p ons gezicht zatm, waarop ik vroeg of me make up was uit gelopen :lol: :lol: . Warpaint FTW, heel nederland door gereisd met een big black cross on my face.
Hail to the Eternals Gods

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 07-04-2008 17:45

Haha ruig man! Jammer dat ik het heb gemist, coz this is my kind of metal. Jammer van Eluveitie man, ik begin net into hun te raken en ze zijn awesome. Turisas heerst idd, die doet mee aan de USA paganfest. Korpiklaani ownt ook haha.


Warpaint heerscht. Nice story Lars. Damn, Lai Lai Hei live gemist, noooo....

Next time, definitely.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 10-04-2008 10:08

Next time, i'lle be there again :D, wanneer zou het zijn, ik gok augustus, damn die gasten touren veel, bless them :D. k heb ze nu even vaak gezien als jou en flix :P
Hail to the Eternals Gods

Plaats reactie