Introductie!

Geheel willekeurig
Plaats reactie
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Introductie!

Bericht door Tatsumaru » 11-07-2008 21:42

Wie ben jij en wat kom je doen op ons forum? WAT?! ANTWOORD!

Op aanvraag van Edris, haha :lol:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Furiku
Berichten: 211
Lid geworden op: 01-03-2008 17:23

Bericht door Furiku » 12-07-2008 15:57

Dit is een soort voorstel-topic oid?

Ik ben felix en ik sluip rond op dit forum.

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 12-07-2008 23:10

Haha ja, de ''mystery Ame person'' is Edris, de baard-dude. Hij stelt voor dat we ons forum openbaar beschikbaar maken... ik denk erover na :P
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 07-10-2008 20:06

dag lieve kinderen,

Ik ben dus Edris en woon momenteel in Canada (je kan geen slechtere trickingland bedenken blehh)
ik ben ervoor dat dit forum wereldniveau gaat halen....nja in ieder geval nederland niveau dan...aangezien streettrickz geen forum meer heeft....DUS STORMTRICKS FOR PRESIDENT!

Tja om me [i]even[/i] voor te stellen....nja tis meer een biografie

Ik ben geboren in Kabul, Afghanistan en nadat er oorlog uitbrak benk op de vlucht langs veel landen geweest ....India, Rusland, Tsjechie duitsland etc
Totdat ik uiteindelijk in Kaasland ben aangekomen waark een lange tijd van me leven heb doorgebracht. Via een streettrickz gathering ben ik in contact gekomen met Julian en thanks to him hebk vele andere [b]dope dudes [/b]zoals , jackey, fouad, lucas loyd ,en natuurlijk de dudes van stormtricks etc.leren kennen.
Mijn martial arts backgrounds zijn Shaolin kung fu en hunga ga kungfu....Tijdens het beoefenen van kung fu kwamk al veel filmpjes van tricking tegen en ben zoals velen dan ook op Trickstutorials beland bij jujimufu ( zoals jullie allemaal weten de vader van Chris). Hier heb ik met behulp van zijn tutorial mijn eerste 540 geleerd op de harde gymvloer tijdens kung fu les (kijk hoe hardcore ik ben lol *proudly looks up* ) Echt grappig hoe mensen je eerst bespotten tijdens het trainen van de 540 ("wat voor ballet ben je nu weer aan het doen???") en daarna als je de trick heb genaild letterlijk bij je komen smeken om hen het ook te leren....
Jammergenoeg kan ik niet zeggen dat ik 100% selflearned tricker ben want voor de backflip heb ik een tijdje tricking lessen gevolgd waarbij iemand me kon spotten (daarvoor trickte ik altijd alleen en waren me ballen niet groot genoeg om alleen een backflip te leren)
hier een oude sampler van de plek waark trainde (had toen een blessure dus ik kom er niet veel in voor) xtrickz.nl/Moviez/End%20of%20season%202007.wmv

Ondertussen ben ik heel wat trickjes rijker en zalk gauw een sampler maken...en het hier als eerst posten

tricks i like: kicks
tricks i hate (becuz i suck at them) : twist --->DAMN YOU CORK

So thats it...hope u guys will also post some more info abour urself than furiku ...

Cu u around

AME

Rayzer
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-10-2008 14:02

Helleuw

Bericht door Rayzer » 08-10-2008 14:32

Ten eerste wil ik graag mijn onmetelijke dank betuigen voor het feit dat ik ben uitgenodigd tot Stromtricks' secret underground lair.

Now that that's out of the way:

Mijn naam is Nick en ik ben een jaar of 2-3 geleden ooit eens met tricken begonnen en heb sinds die tijd opzienbarend traag bijgeleerd :P Ben nu al 3 maanden niet aan het tricken geweest door school, het aanschaffen van een DJ set en luiheid, maar ga nu weer met frisse moed beginnen.

Ik was erbij de allereerste keer dat in Haarlem de turnzaal gehuurd werd en dat lijkt ondertussen alweer een leven geleden :) Tricking houd mij dus al vrij lang bezig en ik vind het dus enorm zonde om er mee te stoppen. Daarom ga ik dus mijn uiterste best doen weer op mijn oude niveau te komen.

Oetmoen, oftewel, tot morgen,

[i]Nick[/i]

Plaats reactie