Skallarkald Logboek

Sessie logboeken.
Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Skallarkald Logboek

Bericht door Skallarkald » 01-03-2008 20:32

Hail to the Eternal gods
Hail to the Ancestral spirits
Hail to the Common people

lief logboek, jou, en me vikingbrothers vertrouw ik hier mijn eigen tricking progressie's toe

Hail
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 16-03-2008 17:17

[b]Today is the 16th of March in the year of our Lord 2008[/b]

Plyo sessie, haarlem
- Vandaag verschillende dingen geoefend, niks nieuws geleerd, vooral doorgeoefend op vorige sessie's. Heb een paar tornado's en B-Kicks gedaan die volgens Tatsu steeds beter worden.
- Ik heb een tijdje geoefend op Au-Batido's voornamelijk het basic stukje, op handen staan, en daarna op een hand, en wisseling van de handen. Het trappen erin heb ik nog even achterwegen gelaten.
- Verder ben ik nog bezig geweest van het beter onder de knie krijgen van de cardwheel. door verschillende oefeningetjes te doen. Cardwheel langs een lijn, om rechter te blijfen, 2 achter elkaar voor de snelheid, een sprong als inzet, om minder op je handen te steunen. heb er ook vast paar op een hand geprobeerd.
- Tussen de bedrijfen door heb ik wat salto's gemaakt voor fun, en betere controlle. Denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik hem onder de knie heb, en alleen nog moet perfectioneren. Ik land hem in ieder geval wel steeds.
- Ook ben ik bezig geweest met wat vechtsport dingetjes die denise me leerde, zij was vandaag mee kijken. kwam er achter dat me coordinatie me ook hier niet helemaal gunstig was.
- Tot slot heb ik nog wat back flips geoefend. paar keer op eenn dikke mat, en keertje eraf, koste wat moeite me zover te krijgen, maar met tatsu als spotter toch gelukt. Daarna nog een paar op de dikke mat, waarbij ik paar op voeten en handen landen. of te wel progressie, hoop niet lang meer te duren voor ik gewoon netjes op me voeten land. Misschien word het eens tijd om op plyo of gras te oefenen met spotter.
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 05-05-2008 12:29

[b]Today is the 4th of May in the year of our Lord 2008 [/b]

Plyo sessie, Haarlem
- Back flips, geoefend op een dikke mat buiten de foompit. ging aardig, goede hoogte maar volgens furiku moet ik meer commiten, echt willen landen. ben zelf vrij cker cvan dat ik de volgende sessie met spotter iig 1 keer op lyo probeer.
- B kick, gewoon herhaling, wat krachtiger afzetten met me kickbeen. zorgen voor een meer horizzontale flow.
- Frontflip, niet geland, wennen aan nieuwe plyo vloer, en geruineerde kuiten na een high speed hardloop sessie.
- Au batido, geprobeert op me andere hand, lukte beter als op me andere.
cardwheel, lame, maar tsja moet hem kunnen he
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 06-05-2008 10:33

[b]Today is the 5th of May in the year of our Lord 2008[/b]

Strand sessie, Egmond
- Tornado kick, gingen vrij lekker, zagen er volgens furiku ook nice uit, alleen een kleine afweiking naar links
- B Kick, setup gaat vrij goed, alleen verder dippen, en dan vooral door de benen. rug is vrij recht alleen de benen moeten verder omhoog, wat door een betere afzet geregeld kan worden
- Frontflip, failed, craeshed in the sand quit painfull
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 09-05-2008 21:59

[b]Today is the 9th of May in the year of our Lord 2008 [/b]

Duinsessie, Egmond
vandaag wat setup oefeningen gedaan.
- B-Kick, Furiku's opmerking over beter me benen buigen ter harte genomen, me hoogte werd niet veel bgeter, maar was wel rechter, dus das cker nice, en ze voelde erg goed aan. denk dat ik hem nu begin te krijgen :D
- Tornado's, lukte ook vrij aardig, vast punt genomen om te aimen, en kijken wanneer ik me kick had, dit zorgde ervoor dat ik het kicking moment steeds verder uitstelde, en me kick meer aan de voorkant kwam, en ik ook minder opzij ging.
- Au Batido, gewoon beetje aangerommeld, nie veel progressie, maar meer herhaling
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 11-05-2008 19:21

[b]Today is the 10th of May in the year of our Lord 2008[/b]

Zwembad sessie, Alkmaar
Guest appearence Dyko & Nielso
- Tornado's, landed most of them on both feets. dus misschien maar proberen te landen op de kicking leg
- Frontflip, landed on my feet, but quit low to the ground, van duikplank gingen beter, meer getuked, en ook de frontflip op de bubbel lukte prima.
- B-Kick, ging vrij aardig, niet zo lekker als gister though
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 23-05-2008 15:37

[b]Today is the 23th of May in the year of our Lord 2008 [/b]

Duinsessie, Egmond
knie voelde kut, nu nog kutter, maar was al tijdje nie geweest dus moest gewoon.
- tornado's gingen best mooi en hoog, sommige op voet en knie geland, yes the injured one, thanks for the tip of bending your leg furiku.
- B-kick gingen een paar erg lekker, had het idee dat ik vrij recht en hoog ging, felt like trying a b-twist, but whell didn't know how zo i crached, in pas gemaaid kietelend gras
- au batido, eindelijk kick in de goeie richting, voor achter ipv opzij.
- frontflip, ik heb een block ofzow heel irritant maar geen frontflips gedaan, iedere keer twijfel op laatste moment, vrij frustrerend
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 27-05-2008 16:52

[b]Today is the 27th of May in the year of our Lord 2008 [/b]

Duinsessie, Egmond
Getraind bij een sandpit, en omgeving
- Frontflip, Vrij veel frontflips geoefend in de sandpit, eerste paar stelde niet veel voor, maar ging steeds beter, tot de grond onder me sprong afbrak, was een wat minder gewenst effect. Daarna heb ik er echter een paar gemaakt met best wat overspin, niet zoveel dat ik op me bek ging, maar wel dat ik een paar stappen moest zetten.
- Tornado, Heb een paar tornado's gedaan bij het opwarmen, ze voelde wel goed aan, maar nog steeds geen 540,
- 360, okey ik kan hem nog steeds niet, maar ben er wel vrij hard mee bezig geweest. ik zal alleen ff wat comment moeten hebben op wat ik fout doe.
- B-Kick, de b-kick ging vrij strak en lkkr, heb er een paar met een mooie flow over struikjes gemaakt :D, was wel geinig. (crashed some in them to), maar die gingen dus wel lekker, toen ik er later b-twists van wilde maken crashte ik een paar keer als een malle wat me wat zere plekken heeft opgeleverd.
- Cardwheels, Heb op het eind lkkr cardwheel oefeningen gedaan. Cardwheels links om, en rechtsom, Cardwheels op de linker en de rechterhand, linksom en rechtsom. en cardwheels naar achteren, neeh geen masterswipe, want deed het niet ven het verkeerde been. maargoedwel de handen achter me neergezet om te wennen en te oefenen.
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 31-05-2008 18:58

[b]Today is the 31th of May in the year of our Lord 2008 [/b]

Grassessie, Alkmaar
Nassau plein, Bon Voyage Training
- 360, beginselen geoefend van een pop 360, ging wel aardig, proberen meer te draaien en wat hoogte te generenen
- Tornado, door tip van Tatsu om me knie hoger te kicken maakte ik al meer hoogte, en de trap werd ook mooier/ronder
- B-kick, Moet me benen hoger kicken, dit is goed te bereiken door me setup te verbeteren door me been weg te schoppen, en dan dieper te dippen
- Trickster Aerial, setup en landing waren wel okey, moet alleen meer hoogte maken met me benen, gewoon meer comitten en afzetten.
- Masterswipe, vooral gepractised op cardwheel naar achteren, en cardwheel met verkeerde been voor, maar geen echte masterswipe
- Au Batido, moet meer een draai in van me Tosro, anders gaat het niet lukken.
Last but not Least
- [b]BACKFLIP[/b], nu bekend als de headflip, key mensen heb vandaag gewoon met spotter een backflip op grasgeprobeert, eefje heeft jullie allemaal vervloekt dat jullie me dit lieten doen zonder minstens 3 spotters maargoed. I landed it,... on my head though, vrij epic groene streep doorme haar.

Het was een zeer productiefe sessie, veel dingen geprobeert en bijgeleerd, denk dat ik het hiermee wel kan doen voor een maand solo. we hebben ook me stretch ability vastgelegd, hoogste punt in kicks, en de diepte van me splits, bij terug komst worden deze wederom gemeten om progress te meten.

Mocht ik u alleen niet meer spreken, een goede maand en moge de goden u veel trickingprogress schenken,

Hail to the Gods
Hail to you all
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 03-06-2008 21:31

[b]Today is the 2nd of June in the year of our Lord 2008 [/b]

Grassessie, Someren
Laatste berichtje voor China, Nou Chris, nog geen dag op de opgraving, en meteen al een stretch sessie gedaan, ruim een uur wezen stretchen , en tussendoor nog ff wat Tornado's en 360 geprobeert, ook veel Cresent kicks met een instapje enzo. Niet veel interresants, maar meer trainen. Daarna nog ff Hardgelopen en genoeg voor een dag.
Mensen veel plezier de komende maand, en tot 1 julin ofzo
Hail to the Eternals Gods

Plaats reactie