Skallarkald Logboek

Sessie logboeken.
Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 20-08-2008 10:27

[b]Today is the 19th of August in the year of our Lord 2008 [/b]

Grassessie, Alkmaar
Eerste sessie met de stormtricks crew in a klong time.
veel dingen herhaald en nieuwe dingen geoefend.
- Tornado, komen nu mooi hoog, iets meer momentum en ik moet er een 540 van kunnen maken
- 360, voelt nog wat vreemd, maar met oefenen gaat dat wel over
- B-kick, volgens lei komen ze hoger als voorheen en zijn ze meer solide. nog steeds niet helemaal horizontaal though.
- Au Batido, gaan stukken beter, nog iets meer draaien, maar doe nu alles tenm,inste in goede volgorde.
Combo's:
- Hooks, vandaag ook hook kicks geoefend, en vooral in combi met een tornado, als ik dat nog iets snekller en mooier achter elkaar krijg moet dat best gaaf zijn.
- Tornado-Cardwheel, gingen eerst wat vaag, maar lukte later aardig, me cardwheel gaat alleen totaal de verkeerde kant op.
- Cardwheel-front-back-Tornado, een vage combi van een cardwheel heen en een terug gevolgd door een tornado, helaas lukte dit nog niet echt omdat je je momentum dan tegen je hebt.
- Hook-Torando-Cardwheel, Was een beetje rommelig, maar moet best te doen zijn.
Prerequisit's:
- Backhandspring, gehurkt zitten en over de linker schouder op je hand landen en doordraaien, met wat meer oefenen moet dit solide zijn te krijgen
- Aerial, Trickster Aerial, geoefend door een B-kick setuop te laten volgen door een cardwheel, en de cardwheekl pas laat je handen neer zetten dmv een harde afzet, en alleen vor het afrollen je handen neerzetten, ook op een enkele hand geoefend.
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 08-09-2008 09:12

[b]Today is the 6th of September in the year of our Lord 2008 [/b]

Plyosessie, Haarlem
- Frontflips, na de warming up heb ik wat frontflips geoefend, gewoon om ff lekker optewarmen, en de feeling erin te krijgen.
- B-Kick, Hoorde van Fuat dat ik meer moet diggen, naja dat hoorde ik van jullie ook al, maargoed, heb geprobeerd er meer op te letten, ook werd gezegd dat ik pas af moet gaan zetten als ik me bovenlichaam al gedraaid heb, en dat ik het eigenlijk te vroeg doe.
- B-Cardwheel, Natuurlijk de trickster aerial trainingen, doordat me schouder gefucked was kon ik die zo ie zo nie gebruikene en heb ik alleen me andere hand gebruikt. Heb ook paar keer zonder handen geprobeerd, maar dat was meer een B-Kick
- Double Leg, Samen met de rest geoefend op een double leg, waarbij je lande op een stapelmatjes, het zat er nog lang niet in, m,aar denk weldat dit een goede trainings methoden is.
- Frontflip, Ja weer fronflips geoefend waarbij je op de stapelmatjes moest landen. denk dat dit zeer productief is voor je frontflip, je krijgt er een betere hoogte door, omdat je op hogere grond moet landen. zeker iets om mee door te trainen
- Backflip, jaja nog steeds mee aan het practisen. Eerst weer met een spotter op mat in de foampit, en daarna met spotter op mat op Plyo, ik denk dat het de goede kant opgaat, lande paar keer op tenen en handen. verder is de vraag aan tatsu of die nog veel moest helpen
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 27-10-2008 18:18

Today is the 25th of October in the year of our Lord 2008

Plyosessie, Haarlem
Zo was alweer een tijdje geleden, maar toch cker een productief trainingje. we waren er lekker vroeg door trein vertragingen, jaja klinkt logisch, maar het is zo. En daarbij mochten we iets eerder de zaal in, waardoor ik alvast een warming up kon draaien. Na een warming up van stretches en front flips op de runway was het tijd voor het echte tricken
- Frontflip, aan het begin van de training om in te komen een paa gedaan op de runway, waarbij ik lande op de dikke mat in de foompit. Op het einde van de training heb k er nog ee paar gedan met een landing op een stapelmatjes, waarbij ik slechts 2 keer gehurkt lande, en de rest zittend
- B-Tricks, eerst wat b-kick om vervolgens eens wat b-twists te proberen op de mat in de foompit.
ook wat 1 handige cardwheels met b-kick setup voor aerial practise
- kicks, 360 en tornado's niks nieuws alleen more practise, en drikllen
- Backflip, met een spotter geland op de plyo :D, iets meer tukken, of iig me benen vouwen bij het tukken. verder is die beter als die van felix (a)
- Double legg, gepractised op de stapelmatten op het eind, nog niet echt bijzonder, maar is een begin
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Long Awaited

Bericht door Skallarkald » 16-04-2009 10:16

Today is the 16th of April in the year of our Lord 2009

Long Awaited log from last Saterday the 11the of April

Plyosessie, Haarlem
- Frontflip, Warm up met Frontflips eerst in de pit, daarna op plyo op de matjes, kwamen tot staan in hurkpositie, en 2 maal overspin
- Tornado, niet echt veel geoefend
- 360, Eerste echte 360 gedaan, hij was goed, denk dat ik hem eindelijk echt doorheb
- Trickster Aerial, Zit een goede vloeiende beweging in, doe hem nog steeds met B-Kick setup, en 1 hand op de grond. Stukje angst om die weg te laten, en een gewoonte reactie. moet proberen harder aftezetten, maar dat gaat ten koste van de vloeiende lijn.
- Backflip, Zonder spotter vanaf de rand van de pit op een mat in de pit, bijna tot staan, handen en voeten. Op plyo met spotter ook tot handen en voeten, moet langer klein blijven
Hail to the Eternals Gods

Plaats reactie