Response to logbooks

Sessie logboeken.
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

response to Skallarkald's 31th of May log

Bericht door Tatsumaru » 31-05-2008 19:40

Aight, cool om te zien dat die tutorials je helpen, je 360's en tornado's zagen er goed uit. Nog een paar puntjes:

- voor 360: Spring echt hard omhoog en probeer er een mooie soepele crescent/hook kick uit te krijgen. Zoals je je crescent's doet vanuit staand, zo kunnen ze ook in de lucht worden. Houdt je handen bij je in gevechtspositie en spot je target.
- voor bkick: Gooi dat eerste been RECHT de lucht in volgende keer. Je lift hem te weinig omhoog. Je setup moet ook iets getweaked worden, maar daar hebben we vandaag een aantal tips voor gegeven... laat je echt meeslepen met dat zwiepbeen, dip en SPRING.
- voor aubatido: Laat de kick nog even achterwege, maar practise een handstand op 1 hand waarbij je je torso draait. Balance is the key. De kick zal makkelijk gaan als dat lukt, want ik zie al dat je dat makkelijk kan halen, zodra die balans en feel er is.

Voor de rest, ga zo door :smile:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

response to Lei's log from the 15th of June

Bericht door Tatsumaru » 16-06-2008 11:18

Cool dat je btwists deed. Gingen ze enigzins gecontroleerd of heb je nog steeds het gevoel dat ie niet consistent is? In either case, keep practising them 'cause they're freaking easy when you find the ''key'' to the move. Also, it's an excellent trick. Volgende keer zal ik je hypen om er een tornado uit te gooien :P

Hoe gingen de running aerials (need to be good in order for axe2aerial)? And I totally forgot to mention the cheat720, but ah well. Combo more next time, when solo! (when Furiku and I come over to session there - when the busses drive - we'll find a decent location).
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 16-06-2008 20:28

Well. De btwists waren niet erg consistent alas. And i totally forgot the cheat720 again x_X gosh....
We'll just have to see tomorrow then XD
Blades and whiskey

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

response @ Skallars latest logs

Bericht door Tatsumaru » 30-06-2008 22:19

Gaat goed zo man, goed om te horen dat die 360 vooruit gaat. Keep it up!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

response @ Lei's log from 22 & 23 juli

Bericht door Tatsumaru » 26-07-2008 00:44

Surprised to read you had a solo session the day after: that's the spirit haha! I wanted to trick too but decided to give my ankles rest and lift weights.

Anyways, too bad about the backflip: maar we hebben nog 2 ''group''sessies om ze in je systeem te krijgen - after that it's solo time, so no worries. Good job on that reverse gainer however, I was wondering if you would keep them right after the session. Frontflip_540 sounds good too. Drill scoot stuff solo!

Video van de sessie van afgelopen donderdag zet ik er morgen op. Voor nu is de planning van volgende week: maandag kom jij hier, woensdag ik naar jou (redelijk vroeg, want afterwards moet ik cam uitleggen aan je maar ik moet alsnog op tijd thuis zijn = voor 16:30). Marco komt misschien ook mee die woensdag.

The dog running away was the best part of the day.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 26-07-2008 13:26

haha

"but decided to give my ankles rest and lift weights. "
That almost seems contradicting hehe. I really gotta rest my right ankle as well, this weekend. It hurt yesterday

The planning sounds fine ^^ I'll be seein ya mondae

And damn that dog... tho i must agree it was bloody awesome xD 'sick em, boy!' *full sprint chase*
Blades and whiskey

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 29-09-2008 14:24

Tom's reply op mijn log van 27-09-08:
[quote]Nice, was zo te lezen ook een goede sessie voor jou. Mooie nieuwe trick Aerial_Fulltwist.
Was deze keer veel met mezelf bezig :P Maar ik zal volgende keer even extra goed opletten!!
Ik post het filmpje van de week nog wel op internet.

Goeie logs, met een cijfer ook nog. Ik ga indd wat overnemen in mijn eigen!

[b]BTW. Het is wel allowed om in elkaars logs te posten toch?[/b][/quote]

[b]NEE.[/b] Alsnog bedankt voor de comment haha, maar ik heb m'n log van gisteren nog niet eens gedaan, deze was van een grassessie op zaterdag. Reageren op andermans log kan in deze topic (zo kan je zien hoeveel sessies je hebt gehad sinds je begonnen bent aan je log).

Ben ik net achter gekomen: de QUOTE functie is daar handig voor! Zoals ik net deed met Tom's post.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 30-09-2008 22:29

Yarr!
Lol at Flix' blog. HA

Welcome to Tom

time for NEW AVATARS! damn nigger
Blades and whiskey

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 01-10-2008 16:22

Haha, Felix' blogt is updated with hate.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tomgh
Berichten: 446
Lid geworden op: 29-09-2008 11:57

Bericht door Tomgh » 12-10-2008 23:01

Ik vind dit een beetje lame,
ik wil vragen, iedereen die wat op mijn log wilt reageren, doe het graag gewoon in mijn topic.
Ik heb echt geen zin steeds te kijken, oh zou er iemand op m'n log hebben gereageerd/ even hjet log reply topic checken.

Wat jij nick? (bro)

Plaats reactie