Tatsumaru logboek

Sessie logboeken.
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 21 Mei @ somewhere near

Bericht door Tatsumaru » 21-05-2009 17:57

M'n eerste langere sessie sinds de blessure. Het weer was awesome en dus besloot ik wat te proberen. Ik merkte al dat ik alsnog geen aerials, roundoffs, twists of kicks zou kunnen doen vandaag (ik merkte het toen ik een poptornado deed - if I did a 540 I would've ripped it bad!). Dus ik heb voornamelijk op flips gefocussed.

M'n backflip was redelijk awesome, zelfde voor flashkick. Ik heb [color=orange]backflip_flashkick [/color]tientallen keren gedaan haha. Daarnaast ook veel HOGE [color=orange]frontflips[/color] gedaan, en wat oke[color=orange] doublelegs[/color]. Ik probeerde ook een paar aan m'n [color=orange]andere kant [/color]maar daar had ik m'n benen te veel getucked om het een doubleleg te noemen. Aan het eind probeerde ik ook nog dleg_backflip, maar ik was iets te moe. Next time! Oja, ook [color=orange]scoot_backflip[/color] gedaan. Ik merk dat ik m'n scoot te snel ''afrem'', ik moet em helemaal afmaken en dan pas flippen.

Dus toch wel een leuke sessie, ook al kon ik niet zo veel. Volgende keer flash_flash, straight gainer (die 2 wilde ik vandaag ook doen maar toch niet) en misschien backflip_full proberen, haha! Redelijk geirriteerde linker enkel zoals altijd.

EDIT: Decided to run outside again and did [color=orange]flashkick_gainer[/color]. Ik moest wel een hoop fear doorbreken haha! Ik zat eerst m'n flashes steeds te oefenen totdat ik powerful landde... eerste keer op knieeen, tweede keer (shirt off) geland, dan weer 2x op knien, toen geland. Door de fear doe ik geen correcte tuck motie op de tweede, dus daar moet ik aan werken. Wel awesome tho :D
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zondag 24 Mei @ somewhere near

Bericht door Tatsumaru » 24-05-2009 19:05

2 mini sessies gehouden vandaag, beide redelijk succesvol (voor wat ik tot nu toe kan).

Vanochtend wat[color=orange] backflip_flashkicks, doubleleg_flashkick en hyperdoublelegs [/color]gedaan. Allemaal redelijk nice: m'n eerste hdleg was laag, en toen focusste ik de 2e poging echt op springen... met groot succes. Jump = key.

Daarna ging ik nog kort na guiter practise wat tricks doen. Vooral wat [color=orange]scoot_flashkicks [/color]gedaan en de zelfde stuff van eerder op de dag. Ik merkte uit de scoot dat ik eigenlijk Xout wil doen, maar dat durfde ik ff niet ivm met rippage. Ik heb ook een [color=orange]hyperdleg_flash [/color]gedaan die redelijk clean was. Grootste verassing was toch wel [color=orange]standing fulltwist[/color]: ik was behoorlijk zenuwachtig om em te proberen maar ik vond dat het moest. Ik landde de eerste poging maar dacht dat het een soort crap btwist zou zijn. Ik heb er toen nog veel gedaan en allemaal geland (1 met handen op grond) - redelijk consistent dus? Ze zijn niet helemaal clean maar damn, verassing! Awesome.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Vrijdag 29 Mei @ Flixgrass

Bericht door Tatsumaru » 30-05-2009 00:44

Redelijk lange en zonnige sessie mit Lei und Furi. Quite succesful, though the grass was swarmed by annoying children.

I did a bunch of [color=orange]scoot_backflips, frontflips en backflip_flashes[/color], waarvan 1 freaky was coz the flash went forward. 3 [color=orange]staande full [/color]pogingen waarvan 2 geland. Meer omhoog springen en stallen bastardo! M'n [color=orange]straight gainer[/color] poging was fail, hopelijk gaat t me op plyo beter af. Hiernaast nog wat [color=orange]doublelegs (beide kanten[/color], sweet) en [color=orange]hdlegs[/color] gedaan. Ook nog een heel erg ingehouden [color=orange]pop720.[/color]

We gingen vooral oefenen met sweeps en rolls. Zo heb ik[color=orange] backsweep_dleg en roll_hyperdleg [/color]gedaan, which were pretty funky. Needs some practise of course! Backflip_backrollExtend_flash is gonna take some guts.

Voor de rest voelde ik dat ik nog geen aerials/roundoffs/kicks/twists mocht doen.

Time to start rating again? Yes. Zondag moet ik wat stuff zoals backflip_full en straight gainers proberen. Hdleg_gainer?

[b][size=24][color=red]7[/color][/size][/b]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zondag 31 Mei @ Plyo & Grass

Bericht door Tatsumaru » 31-05-2009 18:25

Ah, plyo can be evil. For some reason I don't like doing backflip_backflip here (I bailed hugely into a weird halftwist). Ah well.

Vandaag heb ik weer vooral backflips, flashkicks, dlegs (both sides) en frontflips gedaan. Ik heb gemerkt dat vanuit een hopstapje naar achter dat ik een mega [color=orange]flashkick [/color]krijg. Op het begin deed ik nog een [color=orange]flash_flash[/color] na een aantal attempts maar deze was niet echt clean. Werk eraan!

M'n [color=orange]sweep_dleg[/color] was best goed, [color=orange]roll_dleg [/color]wat minder. Staande[color=orange] full [/color]ok, niet heel geweldig. Ik ging voor de grap roll_frontflip proberen en uiteindelijk zelfs [color=orange]frontflip_roll_frontflip[/color] geland, wat awesome was. Voor de rest wat hoge [color=orange]frontflips en barani's [/color]geoefend in de foampit. Bij het voorzichtig proberen van cartwheels heb ik besloten toch maar geen aerials te proberen: het voelde nog niet velig genoeg.

Na de plyosessie gingen we nog kort op gras tricken. Ik heb hier grotendeels hetzelfde gedaan, maar wel iets nieuws geleerd. [color=orange]Backflip_flashkick [/color]ging hier wel goed. Toen ging ik backflip vanuit hurk proberen en dat lukte aardig. Daarna een backroll_backflip en dat ging best ok. Uiteindelijk heb ik 3x [color=orange]flashkick_backroll_flashkick[/color] gedaan, wat mega vet was. Ook op gras de front_roll_front geland. Awesub.

Pretty good session, grass was more productive haha. Shame that I still fear doing aerials atm...

[b][size=24][color=red]8,5[/color][/size][/b]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Dinsdag 2 Juni @ Geestmerambacht

Bericht door Tatsumaru » 02-06-2009 23:56

Korte schooldag, zon = tricks. Redelijk productieve sessies met wat nieuwe combo's.

Ik wilde vandaag een barani op gras proberen, maar dit heb ik uiteindelijk niet gedaan. Reden: het gras was net brokken kei en ik had al een redelijk zere teen. Dus no barani today: ik ging me weer focussen op de andere flips.

Vooral weer backflip_flash en m'n backroll_flashkick gedrilled. Ik heb een paar nieuwe combo's:
[color=orange]- Hyperdoubleleg_backroll_flashkick
- Backflip_flashkick_backroll_flashkick
- Backflip_backflip_flashkick[/color]

Allemaal wel redelijk vet uiteraard. M'n [color=orange]hdleg/popswipe[/color] ging behoorlijk nice vandaag, veel hoogte. Voor een of andere reden ''durfde'' ik geen doubleleg en deed ik automatisch een popswipe. Weird? Ik had nog een aantal frontflips gedaan en wilde uiteindelijk [color=red]frontflip_frontroll_dleg[/color] proberen maar dat mocht nog niet baten (too much fear holding me back). De 3x backflip was annoying om te leren haha, het is gewoon een kwestie van guts. Ik heb zelfs 4x geprobeerd maar de derde was een lage (hilarische) halftwist bail.

Toch 3 nieuwe combo's. Yay :D

[size=24][color=red][b]8,5[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zaterdag 6 juni @ Voetbalveldje near

Bericht door Tatsumaru » 06-06-2009 13:57

Zin in een tricksessie, as it was reasonably sunny. Ik was helaas niet gigantisch ''hyped'' of enthousiast deze sessie, ik had iets minder fun als in m'n vorige sessies. Alsnog was dit een geslaagde training.

Naast de bekende during-injury crap I did (bflip_flash, bflip_roll_flash), geen 3x bflip gedaan) heb ik weer een [color=orange]roll_front [/color]geprobeerd. De eerste was lui en crashte ik: ik voelde een [color=red]schok in m'n lies[/color]: watch out. Tweede geland, then I quit bothering with it. Ik heb me eindelijk weer aan [color=orange]jstep gainers[/color] gewaagd. Redelijk hoog, weinig floaty - ik vind ze in het algemeen er niet zo super uit zien. Aan het eind heb ik ook weer wat [color=orange]reverse gainers [/color]gedaan, wat verassend was aangezien ik echt zou verwachten dat ik dik moest oppassen. Ik weet van mezelf dat ik echter geen 100% in die gainers heb gegooid (met zwaaibeen en alles). Ik had een [color=orange]vreselijke dleg_flash [/color]gedaan (dlegs gaan niet meer zo lekker atm) en ik probeerde [color=red]barani[/color], maar bailde em, wat pijn deed aan m'n hand (coz I put them down).

Ik heb ook een aantal [color=orange]staande fulls[/color] geland: niet consistent, however! Ik land ze iedere keer nadat ik de hopflash goed executeer: dat ''leert'' me recht omhoog te springen met full force. Kort daarna na een hoop getwijfel heb ik [color=orange]backflip_fulltwist[/color] geland! Dingding! Niet mega clean, maar toch een stuk of 5x geland, waarvan 2 floaty aanvoelden. Ik twist iets te snel maarja.

Ik had hier moeten stoppen maar ik ging nog wat door. Ik zat te kloten met [color=orange]revglash_backroll_flashkick[/color] en die had ik na een aantal keer geland, maar hij was sloooow en totaal niet vloeiend. So that sucked! Ook nog wat vreselijke [color=orange]gainerhooks [/color]geprobeerd omdat jstep gainer niet meer werkte (tired). This part was bad, but I still landed a crappy new combo haha.

Toch 2 nieuwe dingen geland en ik kan weer matige gainers doen. So: succes. [color=red]Overigens zwaar irritant dat ik de jstep takeoff nog steeds niet goed beheers, it will haunt me with corks again[/color]. En ik had die laatst zooo goed haha. Ah well!

Ongeveer 45 min getricked.

[size=24]
[color=red][b]7,9[/b][/color][/size] (unworthy of ''8'' because I wasn't insanely excited)
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Woensdag 17 juni @ somewhere near

Bericht door Tatsumaru » 18-06-2009 00:26

Toch een tijdje sinds m'n laatste sessie: stomme examens! Het was overigens een vette sessie.

Ik begon met wat [color=orange]bflip_flashes[/color]: ik merkte dat het weer ''eng'' was om te proberen, na 11 dagen het niet te hebben gedaan. 3x bflip was vandaag niet gelukt, zou ik zo denken. Kort hierna wilde ik [color=red]flash_flash [/color]weer proberen, maar je zal net zien dat als ik het wil doen, dat m'n eerste flash zuigt. Overigens had ik een paar zeer explosieve flashes gedaan vandaag.

Ik ging voor de gein [color=orange]flash_arabian/webster[/color] proberen omdat ik merkte dat ik een rebound kon krijgen na de flash. Verassend genoeg was ik redelijk close en zag het er wel cool uit. Meer vaart enzo, though! Ik heb toen een [color=red]staande arabian [/color]geprobeerd maar dat ging nergens over (ik draaide voor 1/4). Ik probeerde ook een fulltwist zo, en merkte dat ik m'n ''normale'' wel ontzettend cheat. Die staande cheat [color=orange]full[/color] heb ik overigens wel 3 van de 3x geland.

Voor de rest nog wat redelijke [color=orange]doubleleg_flashkicks [/color]gedaan, alleen gaan m'n benen krom als ik voor de flash ga. Redelijke [color=orange]hdleg en frontflip[/color]. [color=orange]Gainerflash[/color] zag er wel sweet uit vandaag: hoogte, jump!

Het blijdst werd ik nog van de bkick pogingen. Ik had mezelf al gezegd dat ik btwist wilde proberen vandaag... dus ik begon met wat zeer ingehouden bkicks (kromme benen en al). Ik was nog niet zeker of ik em helemaal vloeiend dynamisch moest doen. Kort daarna dacht ik van ''fuck dit, ik probeer btwist''. En voila, eerste waren crap, maar ik heb wel een paar echt vette [color=orange]btwists [/color]geland. Nadat ik merkte dat btwist_flash er niet in zat vandaag, ging ik wat [color=orange]hypertwists [/color]proberen en ik landde iedere. Olé! Overwinning :)

[b][size=24][color=red]8,5[/color][/size][/b]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 18 juni @ near Flix

Bericht door Tatsumaru » 18-06-2009 23:20

Sessie met Felix: ik had vandaag weinig energie. Wel te merken dat 2 dagen achter elkaar tricken zwaar is! Alsnog iets nieuws gedaan naast de stuff die wat minder ging, so that's good.

Ik begon met een redelijk hoge doubleleg, wat frontflips en backflip_flash. Stomme kinderen die stonden te kijken forceerden me: annoying. Nadat ze ophoepelden kon ik wat fun stuff proberen.

Ik landde redelijk vroeg een best aardige [color=orange]flashkick_arabian[/color] (ik hoop dat het een arabian is). 2e die gefilmd werd: asscrash. Great! Btwist ging wel lekker vandaag, maar [color=red]btwist_dleg[/color] zat er bv niet in (gathering goal!). [color=red]Doubleleg_fulltwist[/color] zou ook niet baten vandaag, want m'n dleg_backflip lukte al niet soepel. [color=red]Staande arabian [/color]poging bailde ik hard.

Het nieuwe: [color=orange]frontsweep_backsweep_btwist en btwist_backsweep_btwist. Die [/color]waren best sweet, vooral de eerste. Bij de tweede had ik nice stall op de btwist.

Not much, but fun. Furiku made me miss aerials today. Sunday?

[b][size=24][color=red]6,5 [/color][/size][/b]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zondag 21 juni @ Plyo

Bericht door Tatsumaru » 21-06-2009 19:58

W00t, today was pretty sweet! Regained a bunch of stuff and landed a few new things :D Eerst een plyo sessie en daarna kort op gras: beide geslaagd.

- Heel vroeg in de plyo sessie besloot ik weer eens voor wat[color=orange] corks [/color]te gaan, nadat ik merkte dat m'n jstep gainer aardig goed ging. Het was een redelijk succes aangezien ik ze alle 3 landde, maar de landing was minder. It's practise though. Ook op gras geland!

- Niet al te lang daarna besloot ik aan btwists te werken, omdat ik ze met een gainer weer wilde swingen. Is me uiteindelijk gelukt na 1 crashbail! [color=orange]Btwist_gainer [/color]back ftw: ik moet iets meer focussen op een jump zodra ik m'n btwist land, dan wordt de gainer hoger. Ook een redelijke [color=orange]hypertwist [/color]gedaan en een matige btwist_c720. Ergens probeerde ik ook weer [color=orange]insidesweep_backsweep_btwist[/color] maar die ging niet helemaal lekker en ik voelde dat ik m'n lies zou kunnen fucken ermee als ik doorging. Still a danger!

- Ik zat deze sessie ook een hoop te kloten met scoots, iets waar ik niet zo geweldig mee ben. Ik merkte voor het eerst dat ik er wel degelijk power uit kan halen (eigenlijk deed ik ze vandaag aan m'n ''verkeerde'' kant ivm met handblessure). Ik deed een paar vage [color=orange]scoots_swing720's[/color] en het lijkt me vet om later [color=red]scoot_swing720feilong[/color] te doen. Of een [color=red]dleg motion[/color] eruit: dit probeerde ik later op gras.

- Dleg_flash lukte op plyo, en kort daarna gewoon [color=orange]dleg_full [/color]geprobeerd. Landed! 2 van de 2x. Bent legs but I'll fix that. Scary stuff. Doubleleg ging aan[color=orange] beide kanten [/color]ok.

- [color=orange]Backflip x5![/color] Grappig, ik ging voor de 3 maar dacht ''dit gaat aardig'' en continuede naar 5. Ik had nog meer kunnen doen: I was in ''the zone'' haha. Excellent! [color=orange]Backflip_full [/color]ook gedaan maar die was crooked.

Geen aerial vandaag dus, iets wat ik wilde proberen. Next time? Kicks zijn ook nog gevaarlijk. Maar dus: corks en btwists terug, en dleg_full, backflip x5 en een betere scoot geleerd. Sweet! Volgende keer scoot_stuff drillen op gras, en die dleg_full proberen, en btwistgainer of course.

[size=24][color=red][b]9,5[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Maandag 22 juni 2009 @ somewhere near

Bericht door Tatsumaru » 23-06-2009 00:03

Sweet and short (somewhat)! Ik update m'n log nadat ik m'n video heb gepost in the intro thread.

Helaas m'n teen vandaag behoorlijk gestoten en ik zal daar wel even last van hebben. Voor de rest zitten de afgelopen dagen absoluut mee :P

EDIT: Okay, korte log:
-------
Deze sessie was bedoeld om een paar tricks terug te krijgen. Ik wilde een aerial en 540 proberen.

Ik begon met wat nice [color=orange]btwists[/color] en heb o.a. [color=orange]backflip x3[/color] gedaan. Ik begon toen langzaam met [color=orange]hook_aerial[/color] te kloten, bent legged, en het ging wel oke. Ik heb toen nog een paar mooie [color=orange]hook_btwists [/color]gedaan, dus ik kan weer met hooks comboen! Ook [color=orange]360_aerial[/color] was gelukt, ook al durf ik de 360 nog niet met volle overtuiging te gooien.

Kort hierna besloot ik: fuck het, ik ga een [color=orange]rennende aerial[/color] proberen. De eerste keer zette ik m'n tweede hand op de grond, voor het geval ik in zou storten. Maar het ging: en kort daarna deed ik ze weer, ook al niet met 100% spread effort. Ik heb mezelf verrast door een paar goeie [color=orange]aerial_fulls [/color]te doen: ze gingen per ongeluk haha. Gelijk terug en gecomboed! Helaas gleed ik bij 1 uit en kneusde ik m'n teen. Maar ik ging verder...

Ik wilde niet weg zonder te hebben 540'ed. Dus ik begon met tornado kicks, steeds een grotere spread makend... ik wist dat ik niet al m'n kracht er in moest gooien want dan zou mn lies herscheuren. Dus ik deed het redelijk gentle en begon met een bent kick. Ik had genoeg controle over de techniek om een langzame [color=orange]540 [/color]te doen, dus ik was blij. It's back! Kort hierna [color=orange]cheat720 [/color]geprobeerd, steeds met een lagere kick omhoog werkend. Uiteindelijk werdt ie best mooi. Op het eind nog een [color=orange]cheat720_540 [/color]gedaan die er goed uitzag. Sweet, veel terug!

Het was dus een hele geslaagde comeback sessie, ik bleef alleen iets te lang en zat met stomme dingen te klooien die het niet waard waren om op te noemen. Still: good!

[size=24][color=red][b]8,5[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie