Tatsumaru logboek

Sessie logboeken.
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zondag 8 Februari 09 @ Plyo

Bericht door Tatsumaru » 09-02-2009 00:00

Ik had van te voren een behoorlijke tegen zin in deze sessie en zat al met de gedachten: als iets niet leuk voelt gaat een tricksessie verrot. Uiteindelijk was het nog wel leuk geworden qua hoeveelheid mensen. Ook heb ik vandaag voor het eerst in een lange tijd echt een ''level up'' sessie gehad, qua jstep moves.

Ik begon de sessie met wat basic shiz: [color=orange]backflips, flashicks, aerials, 360's, dlegs, 540's, c720[/color]. Alles ging en voelde wel aardig. Ik wilde vandaag vooral letten op aerial based moves, maar dat werd em maar niet omdat m'n aerial niet zo fantatisch voelde (aerial_flash was ook verrot, dus). Tussendoor heb ik wat basic technieken uitgelegd aan Djurre, die nieuw is aan tricken. M'n [color=orange]360_dlegs[/color] waren smooth vandaag, de [color=red]dleghook[/color] zat er maar niet aan te komen so I quit that one.

- [color=orange]Jstepcork:[/color] M'n jstep gainer ging best aardig, dus gewoon voor cork gegaan... dit kan in mijn logboek geschreven worden als ''de eerste sessie waarbij ik damn veel corks probeerde en GEEN EEN crashte''. Is toch een behoorlijke achievement. Met deze trick heb ik vandaag echt een level up begaan, ik begreep het eindelijk. Ik genereer nog niet alle potentie o'coz, maar het komt eraan. Bij 1 cork voelde ik de aggressie en perfecte techniek: deze ene staat niet op cam maar voelde lethal. Ik probeerde ook [color=red]cork_aerial_backflip[/color] (crash) en [color=orange]cork_cartwheel_fulltwist[/color], laatste geland. Toch sweet. Serieus, major level up - ik hoop niet dat ik dit verleer. POWER.
- [color=orange]Gainerswitch:[/color] Holy crap! Het was eeuwen sinds dat ik zoveel vaart uit m'n gainerswitch kon halen. Ik heb 3x [color=orange]gainerswitch_gainer[/color] gedaan. En het vreemde is: ik ''switch'' véééls te vroeg, ik zou even moeten wachten ermee - dan haal ik veel meer hoogte eruit. Moar EXPLOSION!! Als ik dat beter onder controle krijg, it will ROCK. Jstep level up ftw!
- [color=red]Btwist_cork crashes:[/color] Meh, dunno why I bothered haha. M'n btwist is nog niet goed genoeg voor een swingthrough, maar ik voelde de kracht. Eerst die [color=red]btwist_gainer [/color]maar stabiel krijgen haha. Deze btwistcork pogingen waren vooral vage fultlwist-asscrashes.
- [color=red]Double btwist pogingen:[/color] Geo en Gor gingen dubbtwists proberen en ik besloot mee te doen. Het hielp wel met de motivatie ervoor. Ik heb een stuk of 4-5 geprobeerd waarvan 1 behoorlijk close was, maar alsnog op m'n knieeen. Ik heb me niet ernstig bezeerd haha, slechts een CARPET BURN aan m'n binnenkant-rechter voet. Het gene wat me weerhoudt om te landen zijn m'n benen: ze staan een beetje ''ver'' uit elkaar te ''flingelen'' en vertragen m'n twist een beetje. Ik moet STIJVER zijn. Alsnog waren vandaag een paar van m'n beste pogingen ooit.


Op het eind van de sessie besloot ik nog wat [color=orange]cart_fulls[/color] te oefenen. De eerste ging SICK: goeie hoogte, layout style. Ging zo goed dat ik daarna nog 2 [color=orange]cart_hyperfulls [/color]heb gedaan. Sweet, ik dacht dat ik ze weer kwijt was haha.

Major level up qua jstep moves. Ik hoop dat die cork blijft. Gainerswitch glory also! Btwist_swingthrough weer leren en BACK TO AERIAL STUFF SIR!

Song of the day: Sabaton - Firestorm

[size=24][color=red][b]9[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 12 Februari 09 RAI

Bericht door Tatsumaru » 13-02-2009 20:36

Weer eens een rai sessie sinds een tijdje. Ik had van tevoren wat cleans gedaan, max deadlifts (180 kg gefilmd) en bench press. Dus ik had m'n lichaam al een beetje gesloopt. Verassend genoeg ging de tricksessie behoorlijk goed en heb ik wat nieuws geleerd en gedaan!

M'n [color=orange]backflips [/color]waren mega hoog vandaag. Kicktricks gingen ook lekker, [color=orange]540, sideswipe, c720, pop360, dleg. [/color]Een uberslechte [color=orange]540 [/color]gedaan aan m'n badside.

- [color=orange]Hook_*stuff*:[/color] Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd dit soort combo geoefend. M'n hook naar m'n 540 kant is helaas bagger, dus ik moet er aan werken. Ik merk wel dat ik ontzettend veel kracht krijg ervan, vooral m'n [color=orange]hook_sideswipe [/color]was sick (die wilde ik nog naar een backflip poppen but I got scared haha).
- [color=orange]CORK:[/color] Op harde vloer met matten, niet op de dikke! Voor mij persoonlijk een HUGE step, niet verwacht dat ik het zou durven. Ik heb 3x geprobeerd en allen geland. Ik vond de takeoff niet zo prettig gaan dus ik voelde niet dat ik zoveel controle had als toen op plyo. Ik ben zwaar tevreden dat ik em heb geland, misschien is ie nu eindelijk consistent? POWER KICK TORQUE.
- [color=orange]Tornado_swing_360stuffles:[/color] Dit doet Lucas vaak, het is damn moeilijk. Ik heb het geprobeerd maar kwam niet erg ver. Ik moet het echt enteren als een btwist swing!
- [color=orange]Raiz:[/color] Als ik m'n sideswipe enterde met de gedachten van ''poppen'' in een backflip, deed ik blijkbaar een redelijke raiz. Het kwam vanuit een hook. Dit heb ik later nog wat zelfstandig geprobeerd en het was best awesome. Moar practise!
-[color=orange] Aerial stuff!:[/color] Ik weet niet, m'n aerials stellen me teleur. Ik heb 1 redelijke [color=orange]aerial_pop540 [/color]ding gedaan, ook al wilde ik eigenlijk [color=red]gmswipe [/color]eruit doen. REGAIN. [color=orange]Axe2aerial [/color]ging ook wel lekker, [color=red]reverse aerial [/color]totaal verloren haha. REGAIN.
- [color=orange]Brandy_flash&poptwist:[/color] Wat moet je doen bij een brandy? FREAKING AGRESSIEF ERIN GAAN. Snore, klap, wordt boos - LAUNCH. Het werkte echt. Toen ik echt mentaal RAAAAAARGUAHGASJHG werd, haalde ik m'n fulltwist poging uit de brandy - wat niet fulltwist genoeg is, dus popbtwist. Was wel damn powerful!

M'n roundoff tricks zogen vandaag, nauwelijks hoogte. Ik probeerde ook wat [color=orange]doublelegspltis[/color] toen ik eigenlijk 720dub wilde proberen, ik kon m'n lichaam echter niet omhoog houden en ging horizontaal. Rest was dus redelijk awesome, ik had ook de zaal helemaal voor mezelf voor een tijdje :D

Song of the day: Amon Amarth - Legend of a Banished Man
Estimated time spent tricking: 1.5 hours?

[size=24][color=red][b]8,5[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zondag 14 Februari 09 Plyo

Bericht door Tatsumaru » 14-02-2009 18:19

Weer een plyo sessie met magere opkomst haha. Was een redelijke sessie, maar ik was helaas niet zo mentaal scherp om ownage te zijn.

Warmup tricks waren nice als altijd. [color=orange]Backflip, pop360 both sides, 540, aerial [/color]gingen allemaal lekker. Op het begin een immens goeie [color=orange]axe2aerial_flashkick[/color] gedaan, plus een aardige [color=orange]brandy_flash[/color]. [color=orange]Cart_fulls[/color] gingen tussendoor ook wel lekker, ik moet meer een dleg eruit proberen! Tussendoorse [color=orange]doubleleg [/color]was ook ownage btw. Op het eind een paar [color=orange]scoot_gainers [/color]gedaan en [color=orange]hook_sideswipe_backflip.[/color]

- [color=orange]Gainer&gainerswitch:[/color] M'n normale gainer ging lekker hoog, maar m'n gainerswitch zoog vandaag. Ik doe die switch niet aggressief genoeg, ik ben er lui in. Ik heb 1 lelijke [color=orange]gainerswitch_gainer [/color]geland, en de andere pogingen waren crashes omdat ik niet genoeg vaart kreeg. Ik landde ook te veel met m'n borst naar voren bij de gswitch en ik leun een kant op bij de swingthrough. GAY. Ik moet wel zeggen dat m'n gainer echt improved is qua looks.
- [color=orange]Cork:[/color] Weer best wel veel gedaan en geen gecrashed! Ze waren helaas niet even goed zoals laatste plyo sessie, ik had het gevoel dat ik ze zou crashen af en toe. Bij de laatste 2 pogingen aan het eind van de sessie toen ik doodop was, ging ik freaky snel met m'n hoofd naar de grond. Ik ging ook te snel twisten. STALL EN TORQUE! Wel aardig alsnog, maar minder als vorige keer dus.
- [color=orange]Roundoff_layout:[/color] Ik wilde m'n full beter krijgen dus ging ik een streksalto oefenen. Twas niet helemaal een layout maar poging tot. Ze zagen er best whippy en smooth uit, maar ik merk dat m'n armen in de lucht in ''onbalans'' zijn. De een is hoger als de andere, dus m'n lichaam is angled. WERK AAN RECHTHEID.
- [color=orange]Roundoff_full:[/color] Ik landde ze en ze gingen ok, maar de techniek ZOOG. M'n roundoff was weer een vage cartwheel eigenlijk. Ik twist te snel van de grond, ik moet eerst echt die layout in gaan. En daarnaast moet ik m'n armen BOVEN me uitgooien, ik gooi ze vaag naar de zijkant. [color=red]RECHTER ARM OMHOOOOG![/color] Ik enter m'n full te schuin, ook volgens Steven.
- [color=orange]Brandy/Aswitch:[/color] 1 woord: EUGH. Beide. Niet pumped genoeg voor deze stuff.
- [color=orange]Btwist swing practise:[/color] Ging ook behoorlijk EUGH. Ik begon er te laat in de sessie mee, voor dit moet je vers zijn. Chest was steeds te laag en ik voelde dat ik weinig controle had. Wel grappig: ik deed 1 btwist met super gestrekte benen, wat heel vaag voelde. Chris Devera's tutorial volgen en die swingkick eruit proberen.
- [color=orange]Roundoff_backflip_stuff:[/color] Freaky. Als ik die backflip echt HARSH doe, zoals een whipback, haal ik veel power eruit. Eerste poging probeerde ik [color=red]roff_backflip_full [/color]en die was niet eens zo selcht (eigenlijk meer popbtwist). Bij m'n eerste back naar back poging annihileerde ik AL m'n momentum door direct te springen zonder armgebruik. Dat zoog behoorlijk. Tweede werd het meer een backflash poging, ik was close. De derde landde ik. Ik moet er aan wennen, dus gewoon vaak doen dit! [color=red]CARTFULL POPPEN NAAR IETS.[/color]
- [color=orange]Bhs_backflip: [/color]BHS ZUIGT. Ellebogen minder buigen. Bij een backflip eerst m'n armen omhoog gooien. Werk aan bhs dammit.
- [color=orange]Roff_bhs:[/color] Freaky. Ik ga er ''gebogen'' in, 1 arm gaat sneller omlaag als de ander (de linker is lager). RECHT NAAR ACHTER MET BEIDE ARMEN.
- [color=red]Hook_raiz_gainer:[/color] First thing's first: m'n [color=red]hook_trick [/color]dingen hebben dik practise nodig. Mijn raiz leek eindelijk ergens op vandaag! W00t! M'n raizgainer was vaag: ik land iets te ver met m'n borst naar voren om goed te landen. [color=red]Daarnaast leun ik een kant op bij de swingthrough, net zoals bij m'n gainerswitch swings - STOP THAT.[/color] M'n laatste gainercrash eruit was hilarisch slecht haha.

Al in al, ik ben gesloopt. Het was wel een leerzame sessie, ik ben vooral tevreden over m'n axe2_flash, roundoff_back_flash, cork (geland toch!) en nieuwe raiz. Meer aan hook stuff werken, en wennen aan backflip_popstuff! MOAR AERIALS TOO.

Song of the day: Eeeeuh... Amon Amarth - Thousand Years of Oppression denk ik

[b][size=24][color=red]7,5[/color][/size][/b]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Vrijdag 20 Februari 09 Plyo

Bericht door Tatsumaru » 21-02-2009 11:18

6 maanden to get good! Vandaag ging redelijk goed, maar niet heel veel bijzonders gedaan. Ik voelde af en toe ook ''damn, ik zou wat nuttigere stuff moeten doen''.

Ik skip basic tricks talk, die gan altijd wel goed.

- [color=orange]540: [/color][color=orange]540handsonhips[/color] was wel droog. Ik moet serieus aan m'n 540 werken though: hij is hoog en stuff, maar ik haat wat ik met m'n non kicking leg doe. Ik neem hem heel vaag mee. KICK THINE ASS WITH IT. Ook moet ik m'n armen gaan coilen, zou er wat beter uit zien.
- [color=orange]Hook_aerial_gms:[/color] Op het begin deed ik een vage fliptwist iets uit een hook aerial, maar teruggezien zag dat er echt crap uit. M'n hook_aero_gms was behoorlijk consistent en best powerful: ik kon er nog iets na doen, maar wist niet wat (no good kicking tricks that side...). Een sleutel voor deze combo is: AGGRESSIE en SPEED.
- [color=orange]Cork:[/color] OH LAWD, WHY MUST YOU TORTURE ME. 3x gedaan, alle 3 geland, maar alle 3 waren crap. Ik had totaal geen goed gevoel over de executie. Ze waren ook crap op cam. Bij de eerste kickte ik LANG niet hoog genoeg voor m'n twist. BENEN HOGER KICKEN.
- [color=red]Dleghook/720dub attempts:[/color] Dleghook lukt gewoon nog steeds niet, terwijl m'n dleg best goed is. Ik denk dat ik 720doubles moet gaan oefenen om gewend te raken voor de motie. Dat deed ik ook op het eind, en er was enigzins potentie. Ik zou het ''fresh'' moeten oefenen though.
- [color=orange]Hook_raiz_backflip:[/color] De eerste hook_raiz van de dag was DAMN goed! Niet verwacht dat ik em zo zou kunnen doen. Ik probeerde kort daarna [color=red]hk_raiz_gainer[/color] maar ik moet eerst de gainer aan die kant maar perfect krijgen, want de mogelijkheid tot landen is er zeker! Ik heb wel 1x een smooth hook_raiz_backflip gedaan, en die was best sweet en vloeiend :D
- [color=orange]Hook_sideswipe_raiz: [/color]2x gedaan, die op cam is fugly. De eerste voelde very nice.
- [color=orange]Hypertwist:[/color] W00t, geland, en ik had een laaange tijd niet gepractised. 2 van de 5 pogingen waren best goed. Armen meer coilen!
- [color=orange]Standing ''pike'' & full poging:[/color] Hopje naar achter en dan jump dus. Die pike voelde best awesome. Ik spring ook echt damn hoog met de full poging, maar bail uit de twist. Study technique?

[color=red]Hyperswipe[/color] mocht niet baten vandaag, ik landde ze in foam zelfs slecht. Ik wilde ook vooral aerial stuff doen vandaag (aswitch) maar ik voelde een rare trek in m'n hamstring waardoor ik dat maar niet deed. M'n [color=red]jacknife[/color] poging was schandalig slecht. [color=orange]360_540 [/color]wel goed.

Eigenlijk wel veel variatie gehad vandaag. Aero_gms, raiz_backflip, sideswipe_raiz, hypertwist, staande pike. Best nice overall. Crap CORK.

Song of the day: Amon Amarth - Beheading of a King
[size=24][color=red][b]7,5[/b][/color][/size]

[b][size=24][color=white]-------UPDATE 22Feb09-------[/color][/size][/b]
Jep, ik zie het in de videos. Bij de cork is m'n voet placement slecht geweest in deze sessie. In de plyo sessie waar ze bijna hemels gingen draaide ik m'n voet bij de laatste stap behoorlijk in (iets meer als 3/4 van waar ik vandaan kwam). In bovenstaande sessie schopte ik hem ''recht naar links'', wat niet lekker werkt.

Basically: werk aan jstep loopje. Let op die laatste stappen!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zaterdag 21 Februari 09 @ Grass (Geestmerambacht)

Bericht door Tatsumaru » 22-02-2009 00:20

Haha, eerste grassessie van 2009! Het weer was niet heel slecht (wel damn koud) en het zag er niet te modderig uit. De grond was hard maar whatever. Ik ging 10 minuten proberen wat ik allemaal kon.

[color=orange]Backflip&flash[/color] gingen oke, maar kan stukken hoger op gras - zelfde techniek als op plyo gebruiken dammit! [color=orange]Roundoff_flash, hk_aerial, 540[/color] gingen allemaal wel sweet. [color=orange]Cheat720[/color] was bagger, ik moet echt werken aan de consistentie van deze haha. [color=orange]Hook_raiz[/color] was alleraardigst, ik ben blij dat ik deze onder de knie begin te krijgen. Sideswipe was ook nice, en ik heb ook [color=orange]hook_sideswipe_raiz [/color]gedaan. Ik moet die[color=orange] sideswipe[/color] alleen een beetje tweaken: ik doe iets lelijks met m'n non-kicking leg. [color=orange]Splitkick[/color] was droog, [color=orange]btwist [/color]damn lelijk maar ok.[color=orange] 360[/color] matig, [color=orange]doubleleg [/color]ook (poptechniek werkt mager op gras eh).

- [color=orange]Jstepgainer:[/color] Ik zat vandaag in de sportschool de jstep setup te oefenen, omdat ik deze niet lekker onder de knie heb. Ik heb ook een paar hoge gainers daar gedaan, maar alsnog voel ik dat ik iets meer moet doen voor de complete mastering ervan. Op gras gingen de jstep gainers minder goed, vooral omdat ik daar slipgevaar had (modder!). Ook vaag, ik ging opeens per ongeluk lelijke gainerswitches doen. Werk aan de setup, iig!

Leuke, korte, koude sessie - w00t grass! Moet nog een hoop gebeuren tho :)

Song of the day: STAAARCHILD

[size=24][color=red][b]7[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Dinsdag 24 Februari 09 @ Grass (park De Mare)

Bericht door Tatsumaru » 24-02-2009 23:12

Onderweg terug van school, in de trein, kreeg ik spontaan zin om te tricken omdat de zon scheen. Ik fietste in Alkmaar naar een parkje dichtbij de Mare om daar even kort wat tricks te gooien. Ik wilde vooral corken, maar dat werd uiteindelijk niks haha.

Dingen die goed gingen: [color=orange]540[/color] was wel netjes, same voor[color=orange] backflip[/color]: ik probeerde echt hetzelfde te doen als plyo, en hoe meer ik ervan bewust werd hoe beter ze gingen. Grass maakt weinig uit voor dit soort moves dammit! :smile:

-[color=orange] Basics: [/color]Al m'n basic tricks waren wel ok: [color=orange]360, dleg, btwist, aerial, axe2aerial, flashkick.[/color] Ik vind het jammer dat ik de btwist niet zo stabiel meer heb, ik kan niet echt [color=red]hop_gainer [/color]eruit doen ofzo. Werk eraan!
- [color=red]Aerial_combo:[/color] Mek, aerial_flash lukte niet lekker. Ik deed het dit keer met een slow aerial, niet een mega fast overpowered one. Voor de rest nog wat hook_aerials gedaan maar weinig bijzonders.
-[color=orange] Roundoff stuff: [/color][color=orange]Roundoff_flash [/color]ging damn nice, ik kon ze ook briljant goed vanuit een klein lopend aanloopje. Het voelde alsof ik een halftwist eruit maakte op het begin (kickpotentie?) en dat ik door zou kunnen tumblen. Ik probeerde ook wat [color=orange]roundoff_fulls[/color] (MEGA cheated) en ik landde wel lekker. Kwam goed hoog etc. JUMP UP! Alles omhoog = key. Ik landde bij 1tje een beetje hoog als een soort... hook kick die uit de full kwam. Voelde wel cool, but it was weird.
- [color=orange]Hook_raiz:[/color] Ging wel ok, maar ik kan hem nog niet poppen naar een backflip op gras. Beetje lastig, maar ik moet het een keer gewoon proberen. Sideswipes waren matig vandaag.
- [color=orange]Gainer practise:[/color] Ik ''durfde'' de volledige jstep niet te doen op gras wegens slipgevaar. Ik zat dus steeds een ''2pas'' gainer te doen, en ze gingen best hoog en floaty. Maar het voelde nog niet goed genoeg voor een [color=red]cork.[/color] Na een tijdje gingen m'n gainers ook zwaar achteruit dus stopte ik daarmee. Misschien gewoon proberen vanuit die 2step?

Ook nog een [color=orange]360_540[/color] gedaan en wat redelijke [color=orange]scoot_gainers[/color]. Ik ben vooral blij met hoe m'n roundoff stuff ging, dat was echt powerful. Redelijke sessie, beetje irritant publiek af en toe (klappende kinderen en ''stoere'' rokende jongeren op de fiets). Helaas geen cork gedaan, wat m'n oorspronkelijke doel was.

Ik ben van plan m'n fulls ''correct'' te doen met behulp van tips op een site (tilting of arms). Ben benieuwd. Ik ga het pas uitproberen op plyo probably.

Estimated time spent tricking: 25 minutes
Song of the day: Amon Amarth - GUARDIANS OF AAASGAAAAARD!

[size=24][color=red][b]7[/b][/color][/size]
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 26 Februari @ Rai

Bericht door Tatsumaru » 28-02-2009 14:11

Day of injury! Ik had een bad omen deze dag: op school kreeg ik pijn in m'n linker lies toen ik een vage stap maakte op de trap terwijl ik m'n zware tas vasthield in 1 hand. Al m'n gewicht werd vreemd verplaatst en ouch: there it was, a light strain. Little did I know I should NOT have gone tricking.

Ik was ten eerste alleen in de RAI. Ik heb eerst ge[color=blue]deadlift[/color], en een record gehaald: [color=orange]190 kg / 418 lbs[/color]! Na een redelijk awesome training besloot ik nog even kort te gaan tricken. Matjes neerleggen enzo... ik kon weinig doen met m'n been merkte ik, zelfs een [color=orange]tornado kick[/color] ging ''eugh''. M'n [color=red]bswing aerial webster hybrid[/color] dingen gingen vaag, ik wilde een soort feel voor de [color=red]sidewinder [/color]krijgen hehe.

Kort daarna besloot ik [color=orange]hook_gumbi [/color]te oefenen, omdat ik de raiz steeds meer onder de knie ging. Het ging best sweet en voelde soepel! Na een paar keer deed ik per ongeluk een [color=orange]hook_carrythrough_gumbi[/color], wat awesome was. Ik ging dat steeds vaker drillen en voelde de mogelijkheid tot een [color=red]carrythroughraiz.[/color] Deze had ik dan ook een paar keer geprobeerd. Conclusie: het was damn eng om m'n handen niet te zetten, en ik ging vervolgens totaal niet over de kop haha. Alsnog leerzaam, en ik heb de feel er voor nu!

Toen ging ik nog wat [color=orange]hook_raizes[/color] oefenen, ging best lekker. Zo lekker dat ik dacht ''ik ga een [color=red]raizswitch[/color] proberen met extra delay'', gewoon een late sideswipe eigenlijk. Hier gebeurde de rip: het was echt een [color=blue]PLOP[/color] geluid in [color=blue]m'n lies[/color]. Ik viel op de grond en bleef vloekend liggen voor een minuut of 5, ik dacht dat het echt uberernstig was. Ik kon gelukkig weer opstaan maar de pijn bleef wel hangen.

Nu, 2 dagen later, is het echt behoorlijk [color=blue]gevoelig en pijnlijk[/color], vooral als ik m'n benen strek of m'n linkerbeen omhoog hef. Sucks, ben benieuwd hoe lang ik hier last van ga hebben :/

Decent session, no rating coz I didn't vary much. INJURIES GAH.

Song of the day: A FREEEEE WILL SACRIFIIICEEEE!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zaterdag 11 April @ Plyo

Bericht door Tatsumaru » 11-04-2009 17:57

Eerste ''sessie'' anderhalve maand na m'n blessure. Ik mocht weinig doen van mezelf zodat ik het geneesproces niet in de weg stond.

Wat ik deed was:
- Backflip: Ging nog steeds goed hoog, ik ben em niet kwijt haha.
- Frontflip: Paar keer op een mat into foam en ik kwam behoorlijk hoog. 1x op de vloer, minder hoog maar wel ok.
- Double leg: Wel ok, iets te veel punch.
- Double leg otherside: Geen idee waarom ik het probeerde, maar ik landde. Sweet.

Geen pijn, alleen voelde de otherside dleg een beetje vaag. Komt wel goed met de blessure, en ik ben blij dat ik nog IETS kon. Voor de rest Lars geholpen met z'n tricks (vooral backflip en trickster aerial).

No rating, coz it wasn't a real session.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 8 Mei @ geestmerambacht

Bericht door Tatsumaru » 08-05-2009 12:01

Ik werd wakker, nam wat wei-eiwit en aminozuren en sprintte naar buiten. @ geestmerambacht deed ik wat dynamische rekoefeningen en had ik een mini trick sessie (niet echt met tricks, except 1 haha).

Ik zat vooral wat basic kick combo stuff te oefenen. Dingen zoals [color=orange]InsideCrescent_hook, frontsweep_backsweep, InsideCr_hook_backsweep[/color] aan beide kanten. M'n sweeps zijn een beetje slordig, vooral aan m'n rechterkant. Voor de rest was het wel nice practise.

Toen heb ik wat pop-setup stuff gedaan. Zonder de actual kick dus, maar de setup + jump + spin. Aan m'n rechterzijde beheers ik dit veeel beter als m'n linker. Op zich opmerkelijk, want m'n goede doubleleg en 360 gaan naar links. M'n cheattricks gaan echter wel naar rechts. Ik heb gemerkt dat [color=orange]poptornado en pop540's [/color]er goed in kunnen zitten, en ik had zelfs een goed gecontroleerde spin voor een [color=orange]pop720[/color]. Ik moest alleen m'n been uitsteken and there it was (bewust ingehouden haha). Ik denk dat ik een grotere kans heb om aan deze kand een [color=red]720double[/color] te doen, dan aan m'n linker pop360 kant.

Toen heb ik een HOOP [color=orange]backflips[/color] gedaan. Het enige wat ik durfde haha. Ik heb een aantal redelijk perfecte (voor mijn gevoel) gedaan, waarbij ik compleet rechtop landde. Ook wat redelijk goede [color=orange]flashkicks[/color] gedaan. En ik sprak met mijzelf het volgende af: ik ging niet naar huis voordat ik een [color=orange]backflip_backflip[/color] had gedaan (nog nooit op gras gedurfd). Na een aantal ''bails'' (waarbij ik alleen in de lucht sprong en niet flipte) slapte ik mezelf in m'n gezicht en deed ik het. Eerste serieuze poging geland. Daarna nog 2x, dus 3x totaal gedaan. I went home satisfied.

Ondanks dat ik nauwelijks wat kan heb ik toch fun gehad. W00t!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Maandag 8 Mei @ geestmerambacht

Bericht door Tatsumaru » 11-05-2009 20:00

Ik wilde perse een aantal tricks doen. Ik heb na een paar backflips en flashkicks weer [color=orange]backflip_backflip[/color] gedaan (nadat ik hem 1x bailde haha). De wind was ABNORMAAL vandaag.

Ik heb voor het eerst een [color=orange]opp. double leg[/color] geland (opp = opposite side van nu af aan). Hiervoor had ik echter heel veel pogingen die [color=orange]gehypered[/color] waren (doordat ik bailde eigenlijk, haha). Die opp. dleghook gaat eraan komen! Ik heb ook een paar [color=orange]pop720's[/color] gedaan, dit keer MET kick. Niet volle kracht, alsnog nice.

Ik wilde meer doen maar ik stond het mezelf niet toe. Patience!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie