Tatsumaru logboek

Sessie logboeken.
Plaats reactie
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Donderdag 25 juni

Bericht door Tatsumaru » 25-06-2009 11:24

No tricks: alleen een mededeling tegenover mijn lieve log. Ik ga met m'n volgende solo sessie beginnen aan m'n eigen sampler te werken (new cam!), en daarbij ga ik non-digitaal in mijn notebook loggen.

Dus lief logboek, ik zal waarschijnlijk af en toe een groepssessie notitie neerzetten, maar de tijden van enkel in u te loggen zijn voorlopig voorbij.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Zaterdag 27 juni @ Plyo

Bericht door Tatsumaru » 27-06-2009 18:09

Weinig gedaan, vooral andere gefilmd zodat ik later m'n camera kan testen (met kwaliteit voor sampler). Ik heb een paar dingen wel gedaan: btwists, flashes, gainers (aan tom uitgelegd), paar slome hook_aerials... en ik had een aantal keer [color=orange]hook_scoot_flashkick[/color] gedaan. Het lijkt me vet als ik in de volgende viking sampler een [color=red]540_scoot_flashkick_gainer[/color] kan doen, want ik land met dat tweede been ''swingbaar''. Goal!

[color=red]Op concrete [/color]had ik ook een btwist en flashkick gedaan... en een [color=orange]backflip_flash[/color]! :D

No rating want ik deed weinig. Beide grote tenen doen pijn: Nick en Tom vonden het grappig om me mid-combo aan te vallen. Zij zullen sterven.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Dinsdag 30 juni @ Flix

Bericht door Tatsumaru » 30-06-2009 22:29

Zoals stated zal ik hier alleen nog groepsessie logs plaatsen.

Vandaag vond ik op het begin een redelijke ballen sessie: I was annoyed because my lower back hurted and my toe wasn't in good shape either. I got annoyed at filming too. Annoyed tricking doesn't really work.

I chugged some decent [color=orange]hook_scoot_flashes[/color], which I need to swingthrough dammit. Btwist_gainer didn't work today. The rest sucked balls.

However, I did learn [color=orange]badside 540[/color], when trying btwist_540 (I couldn't 540 on my btwist side). Normally it never clicked, but now it just did. It felt pretty sweet and looked decent. I also did some [color=orange]feilongs [/color]on my badside which were ok (need to focus on the first kick). Ennn [color=orange]badside bkick[/color] ziet er beter uit als m'n normale kant, maar de btwist die kant zuigt nog. That is all.

[size=24][color=red][b]7[/b][/color][/size], maar alleen door de badside 540
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie