Nick "The Lazy Prick" Kraakman - Logboek

Sessie logboeken.
Plaats reactie
Rayzer
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-10-2008 14:02

Nick "The Lazy Prick" Kraakman - Logboek

Bericht door Rayzer » 08-10-2008 14:50

Nou ehh...wanneer heb ik ook alweer getricked voor het laatst? Ohw ja, in Haarlem afgelopen zondag (ik herinnerde het me omdat ik nog steeds spierpijn heb :roll: ) Maar die sessie kon je niet eens echt een tricksessie noemen; ik heb al mijn moves precies 1 keer gedaan om te kijken of ik ze nog kon en ze lukte allemaal wel, maar wel extreem crappy :-? I got a lot of work on my hands :smile:

Alleen backflips heb ik een tijdje lopen oefenen op een dikke mat:

[color=red]BACKFLIP - [/color]Angst was wel weer een beetje terug omdat ik hem al tijden niet had gedaan, maar uiteindelijk landde ik er toch een heel aantal. 2 mensen die stonden te kijken zeiden dat ik wel hoog kwam maar totaal niet tuckte. Ik heb toen geprobeert daar aan te werken, maar hoe hard ik ook probeerde het lukte niet om goed te tucken...Pas als dat me goed lukt zal ik deze move op iets anders dan een dikke mat durven ben ik bang...

Morgen RAI hoorde ik van Chris, dus eens zien hoe het daar zal gaan. Denk dat ik vooral [color=red]Doublelegs[/color] en [color=red]Gainers[/color] ga oefenen.

Rayzer
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-10-2008 14:02

Bericht door Rayzer » 19-10-2008 11:28

Ok, 2x zou ik al naar RAI gaan maar dat is al 2x niet doorgegaan :roll:

Vandaag dan weer Haarlem; ga zowieso meer proberen te doen dan de laatste keer dat ik daar was haha want toen heb ik echt haast niks gedaan.

[color=red]Backflip[/color], [color=red]Gainer[/color], [color=red]Doubleleg[/color] en [color=red]Jacknife[/color] wil ik vooral gaan oefenen dit keer.

Heb op mijn trampoline een manier uitgevonden om beter te tucken in een [color=red]Backflip[/color], nu maar hopen dat dat ook werkt buiten de trampoline om :smile:

Zie (een aantal van jullie) vanmiddag!

Plaats reactie