Random thoughts towards the sequel

Nog een idee of whatever voor de website of iets anders? Post up.
Plaats reactie
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Random thoughts towards the sequel

Bericht door Tatsumaru » 31-05-2008 19:46

We're gonna take our SWEET time making this one. No rushing. Ik voorspel dus dat we in de lente van 2009 er nog aan zullen werken, omdat we allemaal nog niet op het gewenste niveau zitten... maar iedereen boekt al progress:

- Lars zijn 360's en tornado's gaan sweet. Voor het eerst backflip op solid surface geprobeerd. Er is ook vooruitgang bij de bkicks en au batido's. Lars begint meer controle over zijn tricks te krijgen en dat gaat goed.
- Felix heeft zijn btwist goed stabiel en heeft al wat btwist_tornado's gedaan, land backflips redelijk solid op gras, flashes op plyo, een hypertwist geland, close geweest bij de double leg, cheat720's worden steeds mooier... nog wat werk aan de dynamic flex and it'll be great.
- Diego doet backflips steeds meer alleen, landde axe2aerials, heeft een massive cheat720 gedaan, sideflips en double legs worden steeds beter...

So let's keep the pace and up it a notch. We gaan de goeie kant op. We're gonna make this fucking awesome, but we must keep on going strong! :cool:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Furiku
Berichten: 211
Lid geworden op: 01-03-2008 17:23

Bericht door Furiku » 31-05-2008 21:29

*signs

Ik zal meer basic stuff drillen als ik ff de tijd heb (en dat heb ik vaak). + flex training

PROGRESS FTW, no more shitknives plx

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 01-06-2008 18:11

Haha yes, excellent.

We moeten elkaar trouwens meer opfokken ook, om bepaalde moeilijkere tricks en combo's te doen. Ook op gras, op plyo raken we vaak enthousiaster... we have to take this to grass too!

DO IT! DO IT! YAAA DO IT!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie