Storm Tricks Shirts

Nog een idee of whatever voor de website of iets anders? Post up.
Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 15-03-2008 18:21

I see how everyone has his own version in mind, which is exactly what I expected really. So itll probably end up being 4 separate projects anyway.

now..

I see this ominous thought of me going through strange new drawingprojects for some of the ideas...where i kinda hope that isnt truly your intent. :shock:
Blades and whiskey

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 16-03-2008 17:18

Nope gewon het storm tricks logo
Hail to the Eternals Gods

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 16-03-2008 21:23

Yes, Stormtricks logo for a first.

Lei, jij hebt access naar de 'true, raw' file, dus vind een website (Lars wist er een) en plak het rauwe, grote logo erop.

:cool:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 16-03-2008 23:32

Ahr, yes I do. Guess when someone is ready, he can just either ask for it, or tell me some specifics for his cloth to get it done
Blades and whiskey

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 28-03-2008 20:52

Okay, I emailed Lars to send you the site where its supposed to be done. Let's get this over with already!

1st design: Black t-shirt, big stormtricks logo on front, chest-area.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 28-03-2008 21:32

had hem vorige keer bij toeval gevonden op google, heb nu ff mailtje gestuurd naar de gene bij ons drakenbootteam die gaat over de kleding, die heeft wel vaker die dingen moeten regelen, dus die weet hopelijk een firma met goeie prijs/kwaliteit verhouding
Hail to the Eternals Gods

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 29-03-2008 11:30

Oke cool, thanks.

Het wordt hoogst tijd voor de stormtricks shirts haha :cool:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 07-04-2008 09:44

Heb mail terug van de persoon uit mijn team, maar die regelen het vaak bij een vrij dure firma, maar ze heeft me telefoon nummer gegeven van de eentje uit een alkmaars team, die regelt het hier in alkmaar bij een niet al te dure firma, bel hem vanmiddag, en kijk waar hij het doet, en anders zoek ik nog wel ff door.
Hail to the Eternals Gods

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 07-04-2008 17:46

Lars had me net gebeld met wat sweet info. Hij zal soon posten wat het inhoudt, maar de deal was nice.

Stormtricks shirts here we come, haha!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 07-04-2008 22:15

Okey, hier dan het nieuws
Had eerst gemaild naar petra, zij is een team mate van me, bij drakenboten. zij regelt altijd de kleding voor ons team, maar aangezien wij vrij goede dure kleding hebben, was dit een minder gunstige optie. Zij gaf me echter het nummer van de persoon die daar bij het alkmaarse team United Dragons overgaat, wij varen in het buitenland nog wel eens met combi teams, en dan regelt hij de shirts.

Afijn ik heb die man vandaag gebeld, ik ken hem ook vrij goed, In berlijn met hem gevaren, en hij wist inderdaad wel een goede firma. Als we het logo opsturen en aangeven hoegroot we hem willen, printen zij hem voor ons op T-shirts, en mouwloze shirts, net wat we willen, deze 2 zijn in ieder geval mogelijk. Shirts zijn in ieder geval vekrijg baar is zwart en/of wit

Je hebt zon ie zo een instap bedrag, waardoor het goedkoper is meerdere shirts te nemen. Hij gaf me het verwachte tarief als we een oplage van 10 shirts nemen. Dit zou dan zo een 6 euro per shirt worden, daarvoor heb je dan shirt + print. Dit zijn echter de tariefen die voor hem worden gerekend, omdat hij er korting kan krijgen. die korting geld ons niet. Nou heeft hij me aangeboden om het voor ons optesturen, zodat wij via hem van deze korting gebruik kunnen maken. Hij hoeft hier verder niks voor terug. Dus dat lijkt me wel een goede deal.

We moeten dan alleen ff goed duidelijk hebben wat we willen, hoeveel en in welke maten. als ik dat dan in een mailtje met een pdf van de afbeelding naar hem stuur, zorgt hij dat het zo snel mogelijk word gedaan.

Chris had het erover of je er een paar met front en een paar met backprint kunt krijgen, ik denk wel dat dit mogelijk is, al weet ik het niet cker, maar als het mogelijk is dan is het denk ik wel zo dat het:, de zelfde print moet zijn, en van de zelfde groote.
Ik wil in dit kader zelf voorstellen om pp
- 1 T-shirt met frontprint
- 1 mouwloos shirt met front print
- 1 mouwloos shirt met backprint
te nemen, dat zou dan op 18 pp uitkomen. als de backprint niet mogelijk zijn lijkt 2 mouwloze om in te trainen me nog steeds wel chill, en 1 t shirt gewoon om normaal te dragen. Ik weet niet of jullie onder de Stormtricks volgelingen, filmcres (angela, tom) en mede trickers (eefje) nog geinterreseerde hebben. Maargoed, laat het me zo spoedig mogelijk weten, en Diego kun jij die PDF regelen ?? dan stuur ik alles zo snel mogelijk op.
Hail to the Eternals Gods

Plaats reactie