Skallar Training log

Train the machine, feed the machine, be the machine.
Plaats reactie
Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Skallar Training log

Bericht door Skallarkald » 27-10-2008 18:34

nog een logboek :cry:
ik ga dit vrij systematisch weergeeven, [i]aantal getrainde trainingen [/i]:[i] aantal geplande trainingen[/i], vervolgens maak ik een onderverdeling in de verschillende sporten.

[b]Drakenbootvaren. 1:1[/b]
Een drakenboot training aangezien er nog maar 1 training per week is.

[b]Fitnes. 2:5[/b]
Maandag: Been training, was ik de week ervoor niet aantoe gekomen, naast de been oefeningen heb ik nog the usual buikoefeningen gedaan
Dinsdag: Schoudertraining, ook een spiergroep die ik vorige week niet had gedaan,
helass kwam het er de rest van de week niet van door tentamenweek

[b]Hardlopen. 0:3[/b]
Helaas is hardlopen er deze week nie van gekomen, snelheid op de 5 km is voorlopig goed, kijken of ik het nu kan uitbouwen naar de 10 km

[b]Eavening practise. 4:7[/b]
4 avonden daadwerkelijk van gekomen, andere 3 door drukte en vermoeidheid niet aangekomen. bestonden uit 40 push ups, en de V-Sit practise

[b]Tricken. 1:1 [/b]
Zie tricking log in persoonlijke trainingen
Hail to the Eternals Gods

Skallarkald
Berichten: 182
Lid geworden op: 01-03-2008 20:17

Bericht door Skallarkald » 03-11-2008 10:36

Drakenbootvaren. 2:2
2 drakenboottrainingen, we gaaqn van de donderdag over naar de zaterdag, dus hadden we deze week als overgang 2 keer training. :D

Fitnes. 1:5
verdomme alleen rug gedaan

Hardlopen. 1:3
stuk van 10 km hardgelopen met bebpakking van 3 k, opzich geen zware bepakking, maar toch een handicap. Had route van te voren uitgezten met google runnermaps, maar daar was nie op te zien dat een deel van het parcour vol zat met trappen en hekjes

Eavening practise. 4:7
4 avonden daadwerkelijk van gekomen, andere 3 was ik vrij laat terug

Tricken. 0:1
Hail to the Eternals Gods

Plaats reactie