Bulken Simplefied

Train the machine, feed the machine, be the machine.
Plaats reactie
Tomgh
Berichten: 446
Lid geworden op: 29-09-2008 11:57

Bulken Simplefied

Bericht door Tomgh » 29-09-2008 12:34

Ik ben een beetje aan het bulken, 80kg wegen lijkt me wel leuk.

Mijn bulk-theorie.
Je verbruikt een aantal caloriën, meer binnen is zwaarder, minder binnen -> lichter.
Dus of ik nu heel veel havermout eet en op die manier een calorie overschot binnenkrijg.
Of lekker koek eet, dat maakt op dit moment niet uit!

Daarom, veel eten, lekker eten. Mcdonals en King Kebab.
3 Pakken melk per dag, en 6 sneden brood met hagelslag.
S'ochtends ei op brood met mayonaise, of een havermout pannekoek.
S'avonds nog een bakje kwark.

Wat denk je hiervan!

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 29-09-2008 14:20

Ik geloof dat je theorie klopt --> dat moet ook wel, anders zouden ons verteringstelsel FACKED zijn haha ''deze tel ik wel, dit niet''. Dit is overigens een ''dirty bulk'' maar dat wist je al :grin:

Meer calorien binnenkrijgen dan dat je verbruikt is idd aankomen, maakt niet uit of het overschot veroorzaakt is door havermout of frituurvet. WEL maakt het volgens mij uit in welke vorm je gaat aankomen (spier versus vet ratio). Persoonlijk raak ik geen chocopasta/hagelslag/melk/MCdonalds aan, gewoon om het feit dat ik dat soort voeding ''haat'' (en ik kan niet tegen melk). Zelf probeer ik ook aan te komen, richting de 85 kg, en let ik minder op ''clean eten'' als vroeger. Een broodje eiersalade bv gaat erin, maar er moet alsnog ALTIJD een hoogwaardige proteine bron in m'n 6 maaltijden zitten.

Ik ben wel benieuwd naar wat je bevindingen gaan zijn. Maak wat progress foto's, before & after. Doe anders een wekelijkse tekst update hier om te zeggen hoe je je voelt na een week van die crapvoeding haha :lol:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie