Tats training log: Winterbulk

Train the machine, feed the machine, be the machine.
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Week 8 voorbij: 24 nov 08 - 30 nov 08

Bericht door Tatsumaru » 30-11-2008 23:38

Eerste week van nieuwe schema: in word ben ik een ''dagelijkse'' training log begonnen. Het is wel een awesome schema en ik weet zeker dat als ik goed blijf eten dat t goed gaat lukken. Ik heb geloof ik 4 dagen boven de 4500/5000 kcal gegeten, dus dat kan nog wat beter (ik had af en toe vreselijke buikpijn). Ik had nog 1 extra korte trainingsessie op zaterdag, die wel intensief was. Zaterdag ochtend woog ik [color=orange]84,8 met 9% bodyfat.[/color]

No tricks deze week, 4 stretching sessies gehad. Kicks zijn awesome. 4x krachttraining, waarvan de laatste op zondag korter wegens tijdgebrek.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Week 9 voorbij: 1 dec 08 - 7 dec 08

Bericht door Tatsumaru » 09-12-2008 18:16

Tweede week nieuwe schema! Ik heb helaas niet dagelijks gelogd in m'n word log. Sommige trainingen verliepen ook anders dan op schema, zo heb ik o.a. behoorlijk zware deadlifts gedaan (4-6 rep range). Wel een extra mini training op de zaterdagopleiding gehad, fun. Ik woog op maandag [color=orange]85,6 kg[/color] en ik heb mezelf een vet% van [color=orange]9,3%[/color] toegeschat. Best wel grote gain, maar ik zet twijfels bij m'n vet%.

Niet gestretched die week ivm met leren voor theorietoets op die zaterdag. Wel getricked in rai, maar die sessie was echt slecht wegens tegenzin. Training ging dus lekker, maar week af. Ik heb op 4 dagen echt veel gegeten en de anderen matig. Steeds meer crap merk ik haha, dus ik ben benieuwd of ik dikker wordt. Ik wordt in ieder geval wel zwaarder!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Week 10 voorbij: 8 dec 08 - 14 dec 08

Bericht door Tatsumaru » 18-12-2008 19:07

Derde week van nieuw schema. 4x getrained, maar niet iedere dag volgens schema. Bij RAI redelijk zwaar gedeadlift en kettle bell swings gedaan haha, awesome! Ik heb me niet gewogen die week en weinig gestretched. In deze huidige week gaat het al een stuk beter. Ik heb me niet gewogen omdat ik wist dat het tegen zou vallen: dus aanstaande maandag waarschijnlijk weer.

Short log, niet veel te zeggen.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Week 11 voorbij: 15 dec 08 - 21 dec 08

Bericht door Tatsumaru » 25-12-2008 10:58

4x zwaar getrained, nog niet gewogen dit keer. Geinspireerd geraakt door juji's frontsquat filmpje: ZO moet je liften. Ook de stuff van die Poolse strongman Mariusz was awesome. Ik heb m'n squats diep en tot het uiterste gedaan, en had ook immense spierpijn in m'n benen. Geweldig. Weer begonnen met dynamic stretches. Deadlift op zaterdag bij de Geus: 150kg 8x als laatste set! Die platen zijn daar wel reusachtig waardoor de beweging kleiner is. Ah well. Leg Press bij de Geus is ook episch: 200 kg 3x12.
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie