AME test teaser/sampler

Samplers en de discussie erover! :)
Plaats reactie
Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

AME test teaser/sampler

Bericht door Ame » 09-10-2008 22:26

hi guys,

Well this is just a test ...finally found some time to edit some footage...
I mixed some old and (relatively) new footy

hope u like it and look forward to the real thing
comments are welcome


[url]http://www.mediafire.com/file/2oyyywn4jhe/teaser.mp4[/url]


ps. Damn i haven't tricked for almost 1.5 months so i gotta start training serious again --> post ur
samplers and give me some motivation guys

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 10-10-2008 09:03

Heyy, je begint editting onder de knie te krijgen idd haha - mooi in elkaar gezet. Ben blij eindelijk wat meer footage van je te zien.

Die opening trick, de gainer Xout, damn man ik wist niet dat je die kon. Ik ben geinspireerd om die binnenkort te proberen. Mooie lock en spread daar. 360 daarna was ook heel netjes, mooie kick. Die jacknife maaann, je hebt volledige extensie bij die eerste kick, dat is moeilijk! Solid 2e kick too. Er zit geen cork in je teaser however! : P

Hoe is het daar in Canada? Heb je een gym ofzo in de buurt, of toevallig wat tricksters leren kennen? Als je wilt mag je een logboek bijhouden in het subforum hier, ben wel benieuwd naar je progress haha - maar aan jou de keus!

Ik heb voor de rest op dit moment geen footage om te sharen behalve de paar samplers op dit forum :P
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 10-10-2008 18:28

hahah tnxs for the nices comment man...zoveel lof verdien ik niet...want -->
met een paar tricks uit xdie teaser heb ik ondertussen weer moeite, simpelweg omdat ik te weinig train/kan trainen....vb. is die gainer x-out en bv die 540 gyro (is footage van enkele maanden terug)

Canada is dood chris, alle trickers zitten aan de andere kant van de stad...en een stad hier (toronto) is focking big...dus zonder auto kom je nergens en openbaar vervoer is poep hier... Gyms zijn veel te duur hier...khad het echt anders verwacht man.


Kheb express een paar tricks achtergehouden voor de echte sampler (corks en paar andere tricks) dus wees benieuwd :P :razz:

Kga zeker een logboek bijhouden chris...op die manier kunnen we elkaars vooruitgang en trainingsmethodes checken en vergelijken, en wellicht kunnen we er ons voordeel uit halen.

Kga nog wat ouwe samplers op dit forum checken...ben nieuwsgierig

Daarnaast heb ik wel een paar ideen voor dit forum om elkaar te motiveren..als je wil kunnen we het bespreken

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 10-10-2008 23:30

Ik zal vragen of de rest nog replyed, ze checken de forums niet zo vaak haha.

In toronto zitten wel veel tricksters, maar ik heb geen idee van hoe groot het is. Misschien heb je hier iets aan haha:
http://www.trickstutorials.com/forum/sh ... ht=toronto
http://www.trickstutorials.com/forum/sh ... ht=toronto

Laat je ideeen maar horen, maar ik ben nog niet van plan om het echt openbaar te maken zeg maar - alleen trickvrienden voor nu :P
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 11-10-2008 01:52

Maaknie uit, ik ken de gozers op dit forum en weet dat het chille mensen zijn.....als ze willen commenten is dat nice en zo niet dan vindk dat niet erg...

tnxs voor het zoeken van trickers....jammergenoeg zitten ze echt ver van mij vandaan..

Nee, man voorlopig is het wel aardig om alleen trickervrienden enz hier uit te nodigen...benk ook mee eens

Kdacht meer aan iets van een soort "Nail a trick" topic waarbij iedereen voor zichzelf afspreekt welke trick ze willen landen en we dan allemaal onze trick voor een afgesproken tijdsperiode moet proberen te landen of in ieder geval vooruitgang moeten proberen te boeken...op die manier zie je waar anderen aan werken of wat ze geland hebben waardoor je meer motivatie krijgt om ook meer je best te doen om tricks die je al heel lang wil landen ook echt te trainen/landen......een soort battle maar dan meer tegen jezelf dan tegen anderen

.........lol......ik zal vast wel heel idoot klinken........
:lol: :razz:

anyway spreek je later

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 12-10-2008 22:57

Opzich is zo'n battle tegen jezelf nou juist wat tricksters aan hun tricks helpen. Hoewel ik mijzelf nooit echt uitdaag haha ik krijg tricks per ongeluk met 1km/uur

Maar nice samplertest man. Zooitje solide tricks erin :D jammer dat je ze kwijtraakt (ik ken het maar al te goed >_> met nadruk op 'te' ...
Die jackknife was te smooth man, die mag je wel wat slechter doen ;D haha

Jammer dat je er weinig trickmensen vinden kan. Dat zal wel demotiverend werken... hopelijk helpen forums als deze een beetje om je drive omhoog te houden ^^

Relaxte tune trouwens. Welk nummertje is et?
Blades and whiskey

Tomgh
Berichten: 446
Lid geworden op: 29-09-2008 11:57

Bericht door Tomgh » 12-10-2008 23:13

Hey ik ga 'm ook even checken,
ik edit nog!

Furiku
Berichten: 211
Lid geworden op: 01-03-2008 17:23

Bericht door Furiku » 14-10-2008 12:43

daaamn cant dload : ( can someone send me this one plz?

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 20-10-2008 13:25

hahah

NO

, intornetz-impaired one
Blades and whiskey

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 20-10-2008 23:37

:lol: :lol: :lol:
waar wil je dat ik m upload?
of zal ik m andes naar je gmail/hotmail sturen, hijs iets van 4 mb

Plaats reactie