Feygn I: Tatsumaru scrap 2007 Footage

Samplers en de discussie erover! :)
Plaats reactie
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Feygn I: Tatsumaru scrap 2007 Footage

Bericht door Tatsumaru » 01-08-2008 13:03

www.stormtricks.com/FeygnI.wmv (43,4 mb, 02:43)

Mijn scrap 2007 footage, net zoals ik die voor Lei en Furiku had gemaakt een tijd geleden. Ik heb dit 2 maal her-edit, omdat ik er maar niet tevreden mee was. Voor mijn vakantie heb ik em dan eindelijk afgemaakt. Ik heb Nevermore gebruikt omdat ik die nooit zal gebruiken voor een officiele release, ook al zijn ze 1 van mijn favo bands (dan krijg ik sowieso vage Juji comments again, haha) :grin:

PS: Niks over de vage 540 kwaliteit @ 02:19, ik weet niet hoe dat kan. De sampler is done en ik doe er niks meer aan :P

Enjoy!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Dyko
Berichten: 296
Lid geworden op: 21-05-2008 08:28

Bericht door Dyko » 11-08-2008 21:24

...ongelooflijk...
epische intro ftw en nevermore song is ook awesome!
damn wtf, dit had ik echt niet verwacht te zien, sick...
toen je me een paar clips van de gym had gestuurd toen we er voor de eerste keer heen gingen keek ik echt m'n ogen uit naar die double leg sw gainer maar hij is hier ook weer zeer indrukwekkend.
hardcore tricks had ik wel verwacht maar de edit maakt het toch een beetje extra, awesome!!

dat van 2:19 heb ik trouwens ook wel eens, en ik heb ook idd geen idee hoe dat kan:P
anyway dit pompte me weer even op, sorry voor de late reactie, ookal ben je nu toch op vakantie, maar ik heb zeer zelden de kans om een reply te zetten, best raar...

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 14-08-2008 11:49

Thanks man :) Ik ben blij dat ik die tricking fase hiermee heb afgesloten, ben ook wel tevreden met het resultaat. Sommige dingen moet ik terug krijgen (singleleg_gainer, flashfull, belachelijk close dleghook attempts) maar ik ben van plan weer goed te beginnen :P

Die Nevermore song is ook een van m'n favo's, en die breakdown (in de sampler gebeurt het op 02:00, ik moest het gebruiken) is geweldig. Danke alweer :D
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie