TYRP: Lei solosampler May-Juli

Samplers en de discussie erover! :)
Plaats reactie
Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

TYRP: Lei solosampler May-Juli

Bericht door Tatsumaru » 01-08-2008 01:24

www.stormtricks.com/Tyrp.wmv (33,2 mb, 01:35)

Ik heb een sampler voor je gemaakt van je beste footage van de afgelopen 3 maanden - you have progressed well, and you deserved it. Hierin kunnen Felix en Lars ook zien hoe erg je bent geprogressed (I won't spoil the new things for them :grin:) . Ik hoop dat het je een beetje inspireert om meer solo te tricken en zelf een kleine sampler in elkaar te zetten, ik hoop iets te zien als ik terug ben :)

A word of advice: Soms heb je gewoon van die dagen dat niks goed gaat, zoals afgelopen sessie met Marco. We were low on energy haha. Check echter m'n logbook entry van vandaag, a miracle happened. Tricks change just like that, one day everything goes wrong, another day it goes great. Als je een lichte twitch voelt van ''hm, maybe I should try something'' - DO IT!

Ik suggsesteer hierbij een list met ''stuff2try'' voor jou, solo:
- Tornado_parafuso en parafuso_360... get your 540's in gear en get those parafuso's back!
- Groundwork! Drill de roll combo! Oefen je scoots! Probeer au batido! Doe wat met die 1 handen bhs vanuit hurk (whatever it's called)!
- Drill die staande popkicks van 00:43 en 00:44 - ze zijn vet!
- De btwist setup aerial (00:24)... land dat, en probeer het te comboen met bovenstaande tricks. Take it slowly, land_wait_jumpandkick!
- Keep on btwisting and throwing tricks from them!
- Cheat720, get it good!

...also, probeer zelf wat fun stuff te verzinnen. Ik roep een aantal dingen om je te herinneren dat er zoveel is om te proberen - maar ik weet zeker dat je ook wat originele stuff kunt verzinnen. Use my camera to the max and try to trick often, but short!

I hope you like the song haha. Enjoy, and please don't forget to log! I like reading thine adventures :cool:
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 01-08-2008 13:26

Thanks for the samp, man =D Song is 'kay. I see some tricks I need ta work on!
Tyrp haha
Well I do feel motivated to trick now, but that would be a bad idea for today =<
HEAL, body

I wouldve already made a minisamp of wednesday, but it took me all day (yesterday) to finally download Vegas 7 (one that works). At least I have all the goodies now.

Guess Ill look into these suggestions you made for next time. You have fun @ yer vacation y'hear!
Blades and whiskey

Furiku
Berichten: 211
Lid geworden op: 01-03-2008 17:23

Bericht door Furiku » 08-08-2008 19:30

What can I say, progression? It is present. awesumzz

Dyko
Berichten: 296
Lid geworden op: 21-05-2008 08:28

Bericht door Dyko » 11-08-2008 21:16

jezus dat ziet er echt ziek uit(Y) zeker beter geworden, zonder twijfel.
540 crescent ziet er goed uit en b-twist_540, Echt een vette sampler, reverse gainer is trouwens ook wel nice.

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 14-08-2008 11:51

Diego's progress is good yes!
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Plaats reactie