amaterasu & friends summer samp

Samplers en de discussie erover! :)
Plaats reactie
Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

amaterasu & friends summer samp

Bericht door Ame » 29-10-2008 05:53

eyyy mannen van stormtricks

hier is een link naar de sampler van mijn laatste summer gathering (dus me laatste outdoor gathering in Nederland voordat ik naar canada ben verhuisd)
anyway wanted to share this with u
hope u like it

http://www.megaupload.com/?d=2I0FLCY3

[i]voor de liefhebber [/i]:P
heb ut editen nu wat meer onder de knie.....maar het was een hel om die effecten van de intro te maken en de bijpassende geluidseffecten te vinden....om maar over audio/video synch te zwijgen....volgende samp gaat gewoon met moviemaker gemaakt worden :razz: :lol:

gebruikte programma's:
after effects
sony vegas 9

kwaliteit was veel beter maar vanwege de grootte heb ik m weer in mp4 gedaan



Ame

Tatsumaru
Site Admin
Berichten: 1755
Lid geworden op: 27-02-2008 10:59

Bericht door Tatsumaru » 29-10-2008 14:45

Ah dude, ik wist niet dat je zo goed kon editten! Screw moviemaker, dit soort filmpjes zijn de moeite waard haha. Nice in elkaar gezet, onder de indruk. Nu een solosampler even goed editten ;) Wat doe je precies met after affects? Ik gebruik gewoon sony vegas 7.

En nice tricks en camera angles ook, ik vond zelfs de muziek wel vet en ik het algemeen ben ik vrij eentonig over wat ik vet vind haha. Ik wist niet dat je cork ook al op gras had geland, damn nice. Solid 540 of course. Awesome stuff!

Kom je trouwens ooit weer eens naar Nederland? Voor vakantie of whatever? :P
[quote="Tomgh"]
I was so scared that my asshole was cut in half[/quote]

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 29-10-2008 21:19

hahahaah glad u liked it (costed me around 3 days -paar uur per dag om te editen)
To be honest khad al wat meer ervaring met een andere video effects programma (fxlab van fxhome)
daar heb ik mee rondgekloot en de andere programma's leken erop...dus was wel mooi meegenomen.
Daarnaast enige basic tutorials gevolgd via allerlei sites :) en daarna rondkloten helpt echt :P

in after effects heb ik de amaterasu intro gemaakt met de sparks.... ( die tekst van & friends en summer gathering heb ik in vegas zelf erin geedit), de rest is allemaal in Vegas 9 platinum gemaakt
--> wist niet dat het zo'n goed stuk software was :shock:

Bij die camera angles waren er sommige echt lucky gefilmd, want meestal hebk me camera gewoon ergens neergelegd en wilde ik zelf graag tricken...vandaar dat er zo weinig footage was... :cry:

Tnxs for the props :grin: :grin: :grin:

Ja die cork op gras was me eerste die ik die dag had geleerd omdat iedereen m deed....en opeens lukte hij daara gewoon ook.....ofk m nog steeds kan is een andere vraag :cry:


Ofk naar nederland kom: laat je maar verassen.........
Mischien zien we elkaar weer binnen niet al te lange tijd :roll:
maar ik heb echt wel zin om weer met jullie te trainen man

anyway thanks for the nice comment

Lei
Berichten: 193
Lid geworden op: 02-03-2008 20:03

Bericht door Lei » 30-10-2008 16:30

Uwer samp is zeker netjes man
Echt vet dat intro-tje! en ja, vergeet moviemaker :p

Weinig footage of niet, er waren sterke tricks ;D
keep it up
Blades and whiskey

Tomgh
Berichten: 446
Lid geworden op: 29-09-2008 11:57

Bericht door Tomgh » 25-05-2009 07:52

Shit ik had deze nog niet gezien,
nu werkt de link niet meer!

Ame
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-07-2008 15:23

Bericht door Ame » 25-05-2009 12:18

No worries heb de link aangepast :D
Deze kan je btw ook op youtube zien, want hij staat op mijn account (afgtrixter)
kwaliteit van downloadable is wel beter...

[b]Announcement[/b]

Anyway komt goed uit, want ik wilde zeggen dat we weer een Amaterasu and friends summer gathering gaan houden en dat jullie bij deze allemaal uitgenodigd zijn. Moeten wel alleen een datum prikken....

@ Chris, I like ur new avatar

Plaats reactie